Spring naar bijdragen

Auto 4x4,


Recommended Posts

Denk ik een heuse 4x4 terreinbeest te rijden, blijkt dat de stoelen van folie gemaakt zijn blink.gif

Verleden week scheurt, zonder waarschuwing, de bevestiging links voor van de bestuurder stoel los, was wel ff grappig.

Vandaag mee naar de lasser gegaan, alles los gehaald en nu blijkt dat zowel het onderstel met de motoren als de bovenbak op verschillende plekken los zijn gescheurd!

Geef mijn portie maar aan fikkie ph34r.gifmad.gif. OK, het is er een uit '96, akkoord. Maar het is geen zakjappanner, toch?

Lassen is in elk geval geen optie meer.

Ik zoek dus een linker stoel voor een GC 5.2 LTD uit '96. B&S heeft nix staan maar wist er 1 te staan uit '95 waar nog 350 Euro voor wordt gevraagd, ex BTW, verzenden en omzetten bekleding. Ik vind dat nogal wat unsure.gif

Ik hoop dat er hier iemand rond doolt die denkt: wat moet ik met dat k@#$re stoel aan? Of is er misschien iemand die een ander lumineus id heeft ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Nov 21 2005, 19:44

Bij Bastings in Maasmechelen koop je  2 cherokee stoelen met verwarming  en electrisch  leder voor  eur 350      Bezorgt ze bij je thuis     1 x in de  14 dagen is hij op tournee in Nederland

sukses wink.gif

<div align="right">

e-mail gestuurd, ff w8en...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by www.jeepie.nl@Nov 21 2005, 20:30

Is net een dag in de lucht de site van Erwin Maasbach...

Dus geen he he....

Doeiiiiiiiiiii

<div align="right">

Hé Rene, dank voor de url. Ik had al eerder gezocht naar hun site en zie nu waarom ik nix kon vinden.

E-mail ook verrstuurd en nu maar tot morgen wachten.

Dank, mazzeltov,

Jan B.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BUFFALO@Nov 21 2005, 20:36

Hé Rene, dank voor de url. Ik had al eerder gezocht naar hun site en zie nu waarom ik nix kon vinden.

E-mail ook verrstuurd en nu maar tot morgen wachten.

Dank, mazzeltov,

Jan B.

<div align="right">

Had ik al voor gebeld tijdje terug ,ze zeiden toen dat ze al besteld waren in principe huh.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Nov 21 2005, 19:44

Bij Bastings in Maasmechelen koop je  2 cherokee stoelen met verwarming  en electrisch  leder voor  eur 350      Bezorgt ze bij je thuis     1 x in de  14 dagen is hij op tournee in Nederland

sukses wink.gif

<div align="right">

Bastings had nix no.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

probeer eens bij maasbach in amersfoort.

ik weet dat hij nog stoelen en rails heeft liggen

Erwin had per ongeluk alleen het ondeframe gestuurd. Gisteravond en vanmorgen nog kontakt gehad met hem, alles kunnen regelen, rails vers daar gesloopt door Erwin en, as we speak, en route naar Zaandam.

Helemaal super worshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...