Spring naar bijdragen

28/31 mei, Sclayn (pinksterweekend)


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vergeet niet dat we flexibel zijn. wink.gif

Aan de andere kant zal het moeilijk worden een weekend te vinden dat iederéén kan.

Misschien kan het helemaal niet met pinksteren, zijn ze 'volgeboekt' (als dat al kan), zijn ze juist dicht of om wat voor reden ook...we zien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Heb vanmorgen een aantal malen geprobeerd om Alain Leonard of Jefke te pakken te krijgen geen gehoor.

Kan me voorstellen dat pinkster week-end erg druk kan zijn wellicht meerdere evenementen.

Komt bij, dat wij met geen mogelijkheid meekunnen, realiseerde me gister pas dat we het over het Pinkster week-end hebben. mad.gif

Ben er persoonlijk voorstander van om eventueel 11,12 en 13 juni te gaan. biggrin.gifwink.gifbiggrin.gifwink.gif

REAKTIES unsure.gif REAKTIES

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11, 12 en 13 kan ik in principe wel....... Zijn de weken met mijn "lange weekend" dus za, zo, ma.

Maar ik geloof dat voor velen het pinksterweekend erg aantrekkelijk is i.v.m. de vrije dagen. Geldt voor mij eigelijk ook.

Maar we horen wel wat de rest ervan vindt én of we het pinksterweekend terecht kunnen ja of nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam dit tegen op de DJL (DutchJeepList) mailing list..

Beste Jeepers,

Jullie zijn de afgelopen tijd en nu misschien ook nog wel druk geweest  met het sleutelen en upgraden van de jeeps.

Maar al die lieren . lockers, SOA,s , nieuwe assen en weet ik wat al niet meer moet natuurlijk wel getest worden.

Nu dat kan en wel op 30 April  en 1-2 Mei in Sclayn  want dan wordt het 1e jeepweekend van the Djl  van 2004 georganiseerd

De geringe kosten voor dit weekend bedragen :

      1-2 mei  Terreinrijden :      40,00 Euro p/jeep voor het gehele weekend.

        Sanitaire voorzieningen:      10,00 Euro p/p voor 2 dagen.

Het programma is als volgt:      Vrijdags  30 april: arriveren  eventueel BB     

                                              Zaterdag    1 Mei:  terreinrijden 

                                              Zondag      2 Mei:  Terreinrijden  namiddag vertrek naar huis

Dit is dus de ideale gelegenheid om elkaar eindelijk eens in levende lijve te ontmoeten en beter te leren kennen ( of dat nou zo,n goed plan is )

Nu geen gezeur waarom het altijd in Belgie of frankrijk moet zijn, dit is voor niemand geen onoverbrugbare afstand.

Mocht je interesse hebben in dit fantastische event wat je echt niet mag missen stuur dan een mailtje naar  mlemmen@planet.nl  of kijk op de site onder jeepevents , die door Hans natuurlijk weer is ge-update.

See you in Sclayn

Vr. gr.

Marc lemmen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rolleyes.gif Hoi luitjes,

Count me and my wife or friend in !!!!!!!!!!!!!!!!

Zullen we ze in scylan eens een poepie laten ruiken.

De datum maakt ons niet zoveel uit, als we het maar ruim van te voren weten, we moeten ons lieve meiske nog ergens zien te stallen.

Dus we horen het graag wanner het eventueel doorgaat.

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of deze

Chateau de Cherimont, Sclayn

Gelegen in de Belgische Ardennen, nabij Namen in het dorpje Sclayn. De ingang bevindt zich aan de doorgaande provinciale weg (langs de maas).

Informatie Alain Leonard of Jefke (spreken Nederlands)

+32-85-849290 (Fax. +32-85-849292).

Waypoint

N50 29.338 E5 01.600

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...