Spring naar bijdragen

Tsjoemusky stelt zich na 3 jaar opnieuw voor...


tsjoemusky
 Share

Recommended Posts

Afgelopen vrijdag binnen gekregen, en pas vandaag kunnen afmaken. De JK schreeuwt nu werkelijk om grote wielen. Dus de jacht op banden (want velgen 17 inch heb ik al maanden liggen) gaat nu echt beginnen. De jeep ziet er nu niet meer uit :-)

bewerkt door tsjoemusky
Foto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Wijnand 3.8:

Wat een blote billen gezicht zo! Ha Ha. Je bent wel goed bezig zeg. Goed door pakken zo.

2017-01-14-12-08-25.jpg?w=1200&h=&crop=1

Weekend ook lekker bezig geweest. Ben benieuw naar de fofo's

Hier even 1 van mij, sucses met het plaatsen....geeft altijd een betere look

Hi hi heb nu orginele en nog het ander set tekoop.

Mazzel Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Wijnand 3.8:

@ Rene: Vet zeg, zeker in combinatie met die dikke banden. Dat werkt wel aanstekelijk al die mooie plaatjes.

Dankje Wijnand, ben lekker bezig geweest. Ook het reservewiel ervan af, ik heb nog nooit in alle jaren een lekke band gehad. En heb altijd een reparatieset bij mij en een duikfles met 300bar. Mijn dochter duikt dus altijd lucht bij de hand met een regulator.

2017-01-14-10-39-38.jpg?w=1200&h=&crop=1

Groetje Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens wel grappig, ik zie dat de velgen die jij er onder hebt Rene, precies dezelfde zijn die ik al maanden in mijn garage heb liggen........kan ik gelijk zien hoe ze staan, hahahahah. Welke maat banden en hoeveel verhoging heb jij er onder?

bewerkt door tsjoemusky
Spelvauten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei tsjoemusky:

Trouwens wel grappig, ik zie dat de velgen die jij er onder hebt Rene, precies dezelfde zijn die ik al maanden in mijn garage heb liggen........kan ik gelijk zien hoe ze staan, hahahahah. Welke maat banden en hoeveel verhoging heb jij er onder?

2,5 inch banden 35 inch

Ziet er goed uit de fenders, alleen je moet wel snel op jacht naar banden, het is nu net een kale kip :-) lol

Maar dat zal je best snel gaan regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei tsjoemusky:

Uit USA geimporteerd?

Ja in november een hele bulk laten komen. Bumper, neusje voor bij de gril, reservewiel plaat, trekhaak, (trekhaak houder uit Duitsland met type keur), deur handel, tankdop, stuurshocks, puff weet het niet eens meer allemaal. Maar beter ook voor als mijn vrouw het vraagt. Die heeft bloemen gehad ha ha...

Heb nu nog de Bestop sunrider for hardtop op levering staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Weg met die ruimte tussen de wielen en de spatborden! Vandaag de 'nogal veel te lang op gewachte' Cooper banden om mijn velgen laten leggen. Die velgen lagen dus ook al 4 maanden in de garage op hun nieuwe jasje te wachten 😁 Ben echt erg tevreden met het eindresultaat. Zit er eindelijk als een Jeep uit.....

Alleen jammer dat foto's uploaden een foutmelding geeft😡

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...