Spring naar bijdragen

Mijn jeep start niet meer.


Hurby
 Share

Recommended Posts

Na twee keer in drie weken de jeep toch weer aan de gang gekregen vraag me niet waar het aan lag doet hij vanmorge niet meer.

Draai kontact sleutel om hoor de benzien pomp draaien de startmoter draait. maar dat is alles wat er gebeurd. uit de verdeler komen geen stootjes, zo ver ik kan meten komt uit de bobine geen stoot. Ga er van uit dat de bobine defect is of de module. Hoe en waar kan ik dat door meten.

Het is een xj 4.0 ltd uit 90

HELP HELP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben mij wijsgemaakt dat de startonderbreking alleen tussen de benzienepomp zit.

En er gaan ook geen gekke lampjes op mijn dashbord branden. ?????

Op de bobine zitten twee gele een dikke en een dunne op die dikke komt 12V te staan en op die dunne staat maar 5V. klopt dit . Nadat ik, de bobine op een andere plek gemonteerd hebt. Zat namelijk onder het koelvloeistof tankje en die lekt nog af en toe. Gestart en wat denk je hij doet het ???

Weet ik nog niet wat het is geweest. ?????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Hurby@Sep 21 2005, 21:17

Ze hebben mij wijsgemaakt dat de startonderbreking alleen tussen de benzienepomp zit.

En er gaan ook geen gekke lampjes op mijn dashbord branden. ?????

Op de bobine zitten twee gele een dikke en een dunne op die dikke komt 12V te staan en op die dunne staat maar 5V.  klopt dit . Nadat ik, de bobine op een andere plek gemonteerd hebt. Zat namelijk onder het koelvloeistof tankje en die lekt nog af en toe. Gestart en wat denk je hij doet het ???

Weet ik nog niet wat het is geweest. ?????????

<div align="right">

Misschien dan toch corrosie of iets geweest

mooi dat ie ut weer doet dan wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JOHN GRAND@Sep 21 2005, 18:55

Gaan bij het starten al je controlelampjes wel aan etc,  ????

hoor/zie het graag van je  wink.gif <div align="right">

In mijn XJ van 89 gaan de controlelampjes niet aan bij het starten. (geen enkele) Wat betekend dit ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dree@Sep 26 2005, 12:09

In mijn XJ van 89 gaan de controlelampjes niet aan bij het starten. (geen enkele)  Wat betekend dit ?

<div align="right">

Maar start wel ???

En alles doet het gewoon ??

Indien dit het geval is wellicht stekker oid eruit/slecht contact misschien.

Lampjes zijn eigenlijk ter controle indien er iets niet of niet naar behoren werkt ,accu laad niet op bijvoorbeeld.

Doen meters van benzine /temp. etc het wel??

gr, jg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Hurby@Sep 27 2005, 21:57

Na een nieuwe bobine gemonteert te hebben leek het van het weekeinde goed te gaan maar vanmiddag deed die het weer niet. Voetbal is vanavond ook niks dus ga maar weer eens de schuur in. En hopende hem aan de gang te krijgen.

<div align="right">

Misschien stekkers eens schoonmaken van computer enzo,kan ook weer wel slecht contact oid zijn unsure.gifcool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JOHN GRAND@Sep 28 2005, 08:42

Misschien stekkers  eens schoonmaken van computer enzo,kan ook weer wel slecht contact oid zijn  unsure.gif   cool.gif <div align="right">

Weet je zeker dat de + of min draad van de bobine niet onderbroken wordt door een alarm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...