Spring naar bijdragen

krik


thezeeuw
 Share

Recommended Posts

ok. mooi. KJ is 2.5" - 3" hoger en de de pockets van de draagarmen uitgezaagd.

Volgende probleem: schaarkrik krijgt nu met geen mogelijkheid (of moet met blokken ed gaan werken, niet dus...) de voorwielen van de grond.

Graag advies voor een garagekrik en assteunen (ga maar gelijk voor de veiligheid), met name mbt uiteraard de minimale en maximale hoogte en draagkracht, maar merken , prijzen en evt bedrijfsname/links zijn ook welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, thezeeuw said:

ok. mooi. KJ is 2.5" - 3" hoger en de de pockets van de draagarmen uitgezaagd.

Volgende probleem: schaarkrik krijgt nu met geen mogelijkheid (of moet met blokken ed gaan werken, niet dus...) de voorwielen van de grond.

Graag advies voor een garagekrik en assteunen (ga maar gelijk voor de veiligheid), met name mbt uiteraard de minimale en maximale hoogte en draagkracht, maar merken , prijzen en evt bedrijfsname/links zijn ook welkom!

hoi thezeeuw

kijk eens op de site van dytona.nl daar hebben ze veel artikkelen in huis

voor je op rij btuggen pot krikken as steunen garage krikken ed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

link van ronvdv lijkt me wel wat, met name de krik! vraag me enkel af of de assteunen hoog genoeg komen.

daytona site was ik idd al tegengekomen, maar mijn probleem is dat ik met teveel keuze juist niet kan kiezen:no:

vandaar ook de vraag mbt hoogte, draagkracht, enz tbv KJ (en dan vooral dus rekening houdend met de voorkant)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik een gewone garagekrik en de 3tons assteunen van HBM.

Ik heb mn KJ 2.5" verhoogd en krik de voorkant op bij de onderste draagarm vlakbij t wiel. Dan hoef je niet eerst t wiel uit de veren te krikken. Assteun doe ik dan onder de originele kriklocatie op de balk.Achter krik ik de auto op onder de diff en dan de assteunen onder de as.

Heb wat rondgeneusd en volgens de USA sites zou dat allemaal probleemloos moeten gaan :)

 

Steunen: https://www.hbm-machines.com/producten/hbm-3-ton-assteunen

Krik: 2 tons lidl-ding.

bewerkt door Deadeye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...