Spring naar bijdragen

hoe heten deze dingetjes en waar haal ik ze?


thezeeuw
 Share

Recommended Posts

bij de dealer hebben ze op kenteken/VIN/diagram die dingetjes besteld waarmee de 'bekleding' van de wielkast en spatbord aan elkaar vast zitten.

Komen ze met die grijze gevalletjes. 'Ja hoor, dit zijn ze, die andere zijn waarschijnlijk vervallen en vervangen door deze..'.16nietgoed.png.2d43eef6683029d0e9d672e1c

Weet iemand hoe die dingen heten en waar ik deze zwarte kan krijgen?16goed.png.1c2cdc6e8f54521f10924169f0e55

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Clips and fasteners... Heb er ooit een partijtje van laten komen voor de KJ voor een paar dollar, ik dacht ze hier besteld te hebben: http://www.clipsandfasteners.com/searchresults.asp?Search=liberty

Als je er maar een paar nodig hebt, heb ik misschien wel wat liggen. Precies zoals op de foto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tx voor de site Masis!!

Denk dat die uit jouw search het niet helemaal zijn, maar dat ik deze zoek:

http://www.clipsandfasteners.com/1_4_Nylon_Blind_Rivets_5_32_13_32_Grip_p/a13750.htm

of http://www.clipsandfasteners.com/Black_Nylon_Rivets_1_4_6_3mm_p/pas5770-25.htm

 

maar los daarvan: wat voel ik me WEER zo zwaar genaaid...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-2-2016om4:36 PM zei thezeeuw:

Komen ze met die grijze gevalletjes. 'Ja hoor, dit zijn ze, die andere zijn waarschijnlijk vervallen en vervangen door deze..'.

 

Grote onzin!!! De witte van op je foto worden in de wielkasten geklemd aan de bovenkant, die druk je via de zijkanten in de body. Vervolgens druk je hem van onderen tegen de body aan, en dan zet je de langere pinnen van onder (dus vanuit de wielkasten) vast. Is alweer een tijdje terug, maar ik kan het me nog goed herinneren.

Ik heb de doosjes even opgezocht, de bovenste link (partnr. 13750) moet je hebben. De partnr. van de witte clips van op je foto is 20700. Op de achterbumper zitten ook wat clips, 20523. Ik heb van alle 3 nog wel wat liggen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, gevonden!

1k0.jpg

 

De 5 clips die in de body gaan, zijn dus partnr. 20700

De 2 clips die de bumper in gaan zijn partnr.  20523

En dan natuurlijk de ronde clips van onderen,  13750.

 

Jammer dat ik dit topic niet eerder had gezien :dry:

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorm bedankt voor het aanbod maar ik bestel ze zelf zodat ik ook gelijk een voorraadje heb. Mocht om wat voor reden ook ik opeens eerder nodig hebben maak ik graag nog gebruik van je aanbod als dat ok is...

Als ik het goed begrijp, ik heb enkel die 6 nodig in de ronding van het spatbord (gaat enkel ff om de voorwielkasten) en die ene vooraan aan de onderkant en die andere achteraan aan de onderkant, heb ik hiervoor in principe enkel die lange nodig?...dus 8 stuks voor nu en dan doos van 25 kan ik daarna nog beide kanten een keertje doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

damn, damn, damn...de wielkastbekleding zit bij voorwiel vast aan de onderkant (stoel-kant, recht omhoog) met wéér een ander maatje/modelletje ?!??

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan...iemand die weet welke ik hiervoor moet hebben? Zo op het zicht (andere kant zit ie er nog) ziet het doppie er hetzelfde uit als waarmee de wielkast aan de bekleding vast zit, enkel een grotere diameter...

En als we toch bezig zijn: aan de voorkant (de allerlaatste van de wielkast, ook weer rechtomhoog ter hoogte van mistlicht) zit (wel..zat...) ie ook weer met een ander ding vast...welke is dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...