Spring naar bijdragen

Voorstellen


Vsk996
 Share

Recommended Posts

Lichte vracht is geen probleem. Ombouw centra genoeg... Is trouwens alleen theoretisch gebeuren en je verliest je achterste zetelrij (auto wordt aanzien dan aanzien als een bestelwagen en valt dan onder de tax regeling van een bestelwagen...)

Een betrouwbaar adres om er een te kopen is wel iets wat ik zoek. Het moet trouwens een garage zijn die bereid is tot overname van mijn huidige weekend auto en dat zal minder evident zijn. Een Porsche inruilen tegen Jeep... Het lijkt mij dat beide types garages/dealers een nogal verschillend cli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kogel is door de kerk... Heb deze avond de rode besteld. Is niet helemaal wat ik zocht (kleur) maar auto is eigenlijk nagelnieuw...

Mist idd. leder wat bij open dak en een vogel die goed mikt niet zo handig is. Ik ga kijken voor seat covers. Navigatie, op zich niet zo erg. Dient in de eerste plaatst om in de buurt wat rond te rijden. Uiteindelijk dient de lexus of mijn vrouw haar auto als auto om ons te verplaatsen. TomTom werkt ook niet slecht.

Ik ga nu wel kijken voor een andere set velgen. Ga de huidige houden als originele velgen (en heb spoorverbreders laten zetten 3cm).

Auto wordt ergens in de loop van volgende week geleverd. Ben wel blij !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foto's... ik heb de auto nog niet dus zal nog even moeten wachten :-)

 

Ben inmiddels wel aan het kijken om een en ander te personaliseren.

Auto heeft momenteel de velgen van de Sahara (althans - dat denk : ik ben nog de Jeep modellen en uitvoeringen onder de knie aan het krijgen). Ik zou graag KMC Monster laten monteren mat zwart (KMC zou de producent voor Jeep zijn en deze zijn identieke velgen). Ik heb voorlopig wel al spoorverbreders laten monteren (3 cm per kant). Auto staat nu op 255/70 18"

 

Daarnaast mist de Sport uitvoering de treeplanken opzij. Ik zou deze wel willen. Zijn hier adressen voor gekend en zijn er die je gewoon kan monteren zonder lassen en/of boren

 

Verder zie ik wat accessoires die wel leuk zijn (zoals jullie lezen ben ik niet wild over de rode kleur van de auto) dus heb ik het idee ipv te wrappen er een aantal zwarte accenten bij te voegen. Ik denk daarbij aan :

- Fillercap zwart voor de tankdop

- Zwarte 'bescherming op koplampen en knipperlichten vooraan en zelfde achteraan

- Bovenstaande velgen zijn dus ook zwart (maar ben daar nog niet uit)

- treeplanken zwart

- Antenne vervangen door zwarte versie

- Mijn kinderen willen er een aantal decals op (maar ik ben hier minder voorstander van...)

en dan eventueel binnenin het omgekeerde. Er bestaan oa. rode inserts voor het stuur....

 

Het hoeft ook niet allemaal in 1 keer - maar een paar adressen waar ik terecht kan zouden welkom zijn

 

Mocht iemand een set velgen te koop hebben - ik hoef niet noodzakelijk nieuwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...