Spring naar bijdragen

Afscheid


KZET
 Share

Recommended Posts

Hallo Jeepers,

 

Langs deze weg wil ik afscheid nemen als actieve Jeeper.

na 11 jaar trouwe dienst is mijn geliefde XJ op de terugreis vanuit Frankrijk in brand gevlogen.

 

een file van een uur aan beide kanten, 50km voor Lyon op de drukste vrijdag van het jaar tot gevolg.

XJ voor de helft uitgebrand, maar de caravan kunnen redden.

Dankzij de verzekering en ANWB met vervangend vervoer (BMW X1 :no:) thuis gekomen.

 

iedereen bedankt voor alle goede adviezen de afgelopen jaren, en het vele leesplezier.

ondertussen voorzien van een ander voertuig in de vorm van een X-trail :whistle:

 

bij het opruimen van de garage nog een doos met reserve onderdelen gevonden

zal ze plaatsen in TE KOOP.

 

bedankt en wie weet tot ziens :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

 

met vriendelijke groet

 

Erik.

 

post-552-0-60610900-1450122703_thumb.jpg

post-552-0-76785000-1450123277_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee waar/hoe de brand is ontstaan.

tijdens het inhalen van een vrachtauto op een helling, kwam er iemand naast mij rijden die druk gebaren maakte.

toen ik naar de kant reed om te kijken wat er aan de hand kon zijn, merkte ik dat de pook van voor naar achter door 1/2/3/D/N/R/P kon bewegen zonder dat er wat gebeurde (tijdens het rijden).

toen ik nog een keer keek kwam de rook al het interieur binnen.

Vrouw en kinderen zijn er aan de vangrail kant uitgestapt, toen ik aan mijn kant uitstapte stond ik met mijn korte broek al in de vlammen.

ben nog wel omgelopen en geprobeerd met de brandblusser wat te doen, maar je kunt net zo goed proberen om hem uit te pissen :huh:.

toen stond het interieur al vol rook en sloegen de vlammen al uit de motorkap...het ging erg snel.

Het belangrijkste is dat er geen persoonlijk letsel was.

 

en ja thezeeuw dat zijn de restanten van mijn sit-on-top kano............de peddel heb ik nog wel :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...