Spring naar bijdragen

Geluid Voordifferentieel


Masis
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Een tijdje terug heb ik de KJ een grote beurt gegeven, en daarbij ook de sapjes van beide diff's vervangen. Beide keeringen waren behoorlijk aan het zweten, dus besloten om die ook maar meteen mee te vervangen. Netjes te werk gegaan, en de moer van tevoren gemarkeerd. Achter kwam de yoke er best makkelijk uit, voor had hij wat meer klappen nodig. De moer achter kreeg kon ik weer precies bij de markering vast zetten, maar voor lukte dit niet. Ik had of te ver doorgedraaid of ik moest de ronde afmaken en dan zou er enorm veel kracht op komen, waardoor ik bang was dat de boel brak.

Ik rij zelf maar weinig met de KJ, maar het viel me vorige week op dat de voordiff best veel geluid maakt, een stuk meer dan voorheen. Vooral bij snelheden van 80-100, rond de 120/150 is er niks aan de hand en onder de 80 ook niet. 

 

Er zijn geen gekke trillingen, maar het hoort niet zo te zijn. Wat zou ik nu het beste kunnen doen, is er een bepaalde moment waarop de moer vast hoort te zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...