Spring naar bijdragen

Stoten Van De Auto Met Afremmen


Recommended Posts

Goedendag,

 

Even een vraagje ik heb een probleem met mijn wj Grand Cherokee 4.7 v8 ltd overland 2002.

 

Op het moment dat je afremt of uitrolt schokt en stoot de auto dit is merkbaar door heel de auto. De ene keer wat erger als de andere keer met name als de auto warmer word na zo'n kwartier rijden. Op korte afstanden merk je het niet.

 

Auto is recent voor beurt geweest en apk en toen zijn de stabilisatorstangen en rubbers vervangen, het is er toen even uit geweest maar nu sinds enige tijd weer aanwezig. En het lijkt alleen maar erger te worden.

 

Ik ben zelf bang dat het uit de automaat komt, schok van terugschakelen? Aangezien de rest van de aandrijflijn helemaal nagelopen is.

 

Ik hoor graag jullie mening. Ben bang als het uit de bak komt dat het tijd word afscheid te nemen van me Jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond ging motormanagement lampje ook op dashboard branden en was het geen rijden meer met het stoten, langs de garage gereden en laten voelen met rijden.

 

Auto uitgelezen en gaf p0121 waarschijnlijk tps sensor of map sensor kapot, iemand hier ervaring mee? Beide zijn getest en bleken goed te zijn auto rijd nu ook weer goed geen schokken en stoten meer. Stationair toerental schommelt wel maar dat doet ie al zolang ik hem heb.

 

Dus waarschijnlijk nieuwe map sensor en tps sensor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het moment van controleren/doormeten gisteravond waren de signalen van beide sensoren goed, en liep de auto goed en ook goed stationair. Echter bij thuiskomst stond die stationair weer te schommelen. Maar geen stoten en geen motormanagement lampje aan.

 

Garage ging even info inwinnen (onder andere bi B&S) en informeren wat de sensoren kosten, als dat meevalt eerst maar beide sensoren vervangen. En hopen dat het daar mee opgelost is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...