Spring naar bijdragen

Ritssluiting Softtop


mojito
 Share

Recommended Posts

Ik heb er ook last van, eigenlijk alleen achter. Slaat nu zelfs soms een tandje over...eerst alles rechts, maar dit weekend ook links.

Kaars werkt bij mij niet afdoende meer, helaas. Wil het smeermiddel van Bestop gaan bestellen, werkt dit?

De oplossing v/d kaars werkt wel, maar je moet het zeer regelmatig herhalen is mijn ervaring. Ligt ook standaard achterin..

 

Groet Roo  B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EJG, zo slecht is de rits nog niet. Hij staat gewoon erg onder spanning, op de een of andere manier.

Dak is in principe van 2010, maar is het eerst gebruikt in 5-2012. Kwam toen nog gewoon uit de verpakking.

Maar als hij nog slechter gaat, komt er inderdaad een nieuwe rits in.

 

Ritsen van een JK zijn erg grof, weet niet of dit ook zo is bij een TJ enz.. Zijkanten gaan juist weer super makkelijk.

Is gewoon een originele Sunrider van Mopar/Bestop. Komt wel goed, maar de -10gr. in februari bij Extertal-Duitsland heeft geen goed gedaan.,,

Zijn meer JK die moeite hebben met de achterkant, vooral 2 deurs. Volgende winter maar de hardtop er weer op....

 

Was benieuwd of iemand ervaring heeft/had met het Bestop smeermiddel?  Groet Roo  B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de rits tandjes gaat overslaan dan moet je de geleider wat dichtknijpen. Had het bij mijn softtop ook, eerste 20 centimeter gaat goed en daarna val ie gewoon achter de geleider open. Beetje bij beetje wat dichtknijpen en proberen tot ie wel helemaal goed pakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou er naar kijken Pepijn, bedankt voor de tip. Maar de mijne gaat gewoon heel strak in de hoeken.

Als ik eerst de softop helemaal strak trek richting deze hoeken doet hij het redelijk tot nu toe.

Moet gewoon erg goed opletten dan gaat het wel...... vooral bij ff snel dicht ritsen gaat het fout...  B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...