Spring naar bijdragen

Foutcode 32


wimbo
 Share

Recommended Posts

Grote zucht, :frusty:

Gisteren bij starten 4.0 H0 stotteren en puffen totdat de motor ermee ophield.

Daan niet meer kunnen starten. Bij het uitlezen van de foutcodes had ik 32. Dat is de EGR valve.

Zou het kunnen dat die daardoor niet meer wil?

Ga dat over het weekend eens demonteren. Zijn er tips of zaken waar ik op letten moet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Dus de 4.0 heeft geen egr.

Ik heb een vonk op alle cilinders, benzine en lucht. Heb benzine in de throttle body gegoten, remmenreiniger ingespoten en het ding wil niet starten. Gezien er een vonk is werkt de ecu, cps, cammshaft position sensor en de bobine. Toch moet het in de ontsteking zitten. Gezien hij goed gelopen heeft en lopend is uitgevallen is de timing goed.

Ook heb ik het asd relais gewisseld met het relais van de claxon. De benzinepomp slaat aan bij contact en ik heb de vacuumnippels op de intake manifold een voor een afgestopt.

Wat kan ik nog verder doen?

bewerkt door wimbo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just to be shure.....

het eerste wat ik toch altijd doe, is een andere CPS monteren. Die heeft toch iedere Jeeper op voorraad bij zich.....

Het is in mijn ervaring het enige onderdeel wat regelmatig kapot gaat wat vaak geen juiste foutmelding geeft en waar je wel me stil staat.

Siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...