Spring naar bijdragen

Chassis Nummer Wrangler


Ren
 Share

Recommended Posts

Een ingeslagen nummer in het chassis was toen niet verplicht in US. Een type plaatje op het tussenschot en bij het voorraam was voldoende.

 

Bij invoer van de auto in Nederland zou er een nummer ingeslagen moeten zijn. Bij mijn CJ staat de locatie van het (bij invoeren ingeslagen) nummer vermeld op de kentekenpapieren. "Rechter chassis balk, 125 cm van voorzijde"

 

Bij jou zou er ook een nummer ingeslagen moeten zijn, en dit zou ook op het kentekenpapier moeten staan. Het kan natuurlijk dat dit "vergeten" is, maar lijkt mij onwaarschijnlijk, omdat een goed leesbaar chassisnummer op de op de kentekenpapieren vermelde plaats, bij elke APK gecontroleerd  zou moeten worden......

 

 

 

Als ik jou was zou ik nog eens goed gaan zoeken.  Een nummer ingeslagen in de grille is niet goed, het moet in het chassis staan.

 

 

 

Je kan overgens gewoon een nummer opnieuw laten inslaan. -klik-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar schreef je al dat je geen kenteken meer op de wagen had en al met rdw kontakt had gehad. Ik neem aan dat toen wel is verteld dat je de identiteit en herkomst van het voertuig aan moet kunnen tonen. Als je dat niet kunt heb je helaas een berg oud ijzer waar je geen nummer in krijgt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...