Spring naar bijdragen

Lift Kit Zj 6-Cyl Op Een V8?


 Share

Recommended Posts

Goedenavond,

Ik kan een Rough Country lift kit kopen van 3,5". Echter komt deze van een 1995 ZJ, een 4.0L 6-cyl. Rough Country zegt dat er een verschil zit tussen de 6-cyl en 8-cyl modellen.

Mijn vraag is nu, zal dit passen? En zo nee, waarom niet, waar zitten exact de verschillen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De V8 set heeft een coilspring spacer erbij vanwege het hogere gewicht van de v8. Zonder deze spacer hangt je jeep meer naar voren toe.

 

Verder is de term does not fit AWD models duidelijk? Jouw ZJ is een AWD jeep. Dan zou die dus niet passen. Verder moet je rekening houden met drive line vibes.

 

?Does NOT fit AWD models.
?Does NOT fit models with V-8 engine.
?Stock front coil springs are moved to lift the rear.
?Models equipped with a CV style front driveshaft may result in driveshaft vibration. If this occurs, replacing the driveshaft, axle yoke and / or transfer case yoke will need to be performed to rid the vehicle of driveline vibration.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je berichtje Michel.

AWD gebeuren is niet helemaal duidelijk. AWD = omdat het een fulltime 4x4 is? De meeste ZJ's zijn voorzien van een 249 tussenbak, dus daar zou het dan niet op moeten passen volgens hun. Maar als ik er een 242 tussenbak in doe wel? Want even later hebben ze het wel over een front driveshaft, dus ze bedoel niet enkel de 2wd's.

 

Als alleen die coilspring spacer het verschil maakt tussen een V8 versie en 4.0 versie van de lift kit, kom ik daar wel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...