Spring naar bijdragen

[GC 2005] Brabus powerXtra D6 modules


Recommended Posts

Beste Jeepvrienden,

De Duitse MB-tuner Brabus heeft een module ontwikkeld voor de nieuwe GC CRD, die 48PK extra levert en de PK's dus op 266 brengt en het koppel verhoogt naar een machtige 590 NM.....

Ik weet het: cijfers zijn voor de bureautijgers/GTI-petjes, maar het lijkt me wel lekker....

Heeft iemand al ervaring of voelt er iemand voor om dit te bestellen?

Hoor graag,

Boxhopper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Aug 27 2005, 20:31

ohmy.gif   huh.gif

tss, da's wel èrg veel... bij hoeveel toeren zou dat allemaal plaatsvinden?

(lees: moet je je motor bijna in de soep rijden om dat te bereiken?)

<div align="right">

Tjeee, dat staat er niet bij, maar het huidige koppel wordt geleverd tussen 1.600 en 2.900 RPM....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och....

Als ik zie hoe de meeste X5en, XC90's en andere "Jeep-wannabe's" rondrijden ( laag profiel banden enz.), dan valt deze GC niet uit de toon....

Enige verschil is, dat hij technisch nog steeds veel meer terreinwagen is dan al die anderen, en optisch toch dezelfde plastic nep 4x4 is....

Maar ik ga ook voor de versie zonder deze "tuning" hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BUFFALO@Aug 28 2005, 18:52

mooi hoor, zo'n JEEP Cayenne no.gif <div align="right">

Ach, een diesel met dubbele eindpijp is natuurlijk een compensatie-auto.

Maar grappig dat je de Cayenne noemt.

Ik heb ze allebei intensief bereden en ik kan je verzekeren dat Porsche met de Cayenne een hele indrukwekkende SUV heeft gemaakt. Veel bekijks en een heerlijke automatische 6-bak. Maar Jeep verslaat hem dubbel en dwars qua terreinkwaliteiten en qua charisma. De New Grand Cherokee is een terreinwagen pur sang met behoorlijk goede on road eigenschappen; waar zijn concurrenten (X5, ML, Cayenne XCV90 etc.) vooral SUV's zijn voor op de weg, die ook wel geschikt zijn voor het lichte terrein.

De nieuwe Hummer III kan ik nog niet goed plaatsen....

Maar ja, alles is subjectief natuurlijk.

Boxhopper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Boxhopper@Aug 29 2005, 21:47

Ach, een diesel met dubbele eindpijp is natuurlijk een compensatie-auto.

waar zijn concurrenten (X5, ML, Cayenne XCV90 etc.) vooral SUV's zijn voor op de weg, die ook wel geschikt zijn voor het lichte terrein.

<div align="right">

ik vind ze allemaal meer boulevard cruisers, en dan heb ik toch liever een echte hele foute pooierbak onder de kont...

beetje off topic en te veel in een andere pooierbak gereden.....

maar wel lekker veel bekijks als je voor het terras zo'n 7,8 liter V8 met dual exhaust laat blaffen biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...