Spring naar bijdragen

Waar Halen Jullie Snel Onderdelen Vandaan


Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Mijn TJ is helaas niet door apk gekomen door rem verschil achter, bij checken blijkt dat er wat olie binnenzijde drumtrommel zat. Lijkt op een lekke as afdichting. ga er nu na goed schoonmaken even een paar dagen mee rijden en dan opnieuw bekijken of het weer nat is. Kan een nawee zijn van assen ombouw, anyway geen probleem, weer wat te klussen.

 

Verder een vochtige onderzijde versnellingsbak met een drupje, lijkt dat het over dat dunne vlakke plaatje aan motozijde naar beneden komt, kom ik wel mee weg bij herkeuring als ik het goed schoonmaak, wil nu nog geen bak trekken, komt deze winter wel als ik een CV kit ga plaatsen. Ik zie geen sporen op mijn parkeerplaats.

 

IK vraag me af waar jullie onderdelen zoals remschoenen, seals en wiellagers halen, is er een adres in nederland waar je voor dit spul terecht kan of met partnummers naar algemene autozaak en beste ervan hopen.

Remschoenen kunnen nog een jaartje mee maar als ik het toch open heb gooi ik er liever gelijk nieuwe in aan beide kanten.

 

Groeten,

 

Danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...