Spring naar bijdragen

Sport


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Vanmiddag kwam ik langs een golfterrein bij Renkum en zag daar een aantal 4x4's geparkeerd staan. Een BMW X5, Volvo XC90 en een Rangerover, echter geen Jeep.

De vraag die in me opkwam:

Spelen Jeepers ook golf? Of doen ze liever aan een andere sport? En zoja, welke dan?

Dus daarom dit topic: Vertel eens aan je medeforummers of, en zoja aan welke sport(en) je doet en op welk niveau..

Zelf mag ik graag kijken naar sport, vooral als 'ie mechanisch is tongue.gif Verder doe ik niets aan sport, of je moet één keer per jaar een uurtje op een paard mee willen tellen.... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel waterpolo bij De Devel in Zwijndrecht. Heel lang als, sinds dat ik 8 was. Tussen door heb ik een jaartje bij ZPB Barendrecht. Dat is 1 van de topclubs van Nederland. Heb daar gespeeld in de jeugd, waar we 2e van Nederland mee werden, en met de herenslectie meegetraind waar een aantal internationals bij zitten.

Bij de Devel ben ik met de jeugd een keer 4e van Nederland geweest, en regelmatig kring kampioen en bekerkampioen. Heb ook nog een paar jaar bij het regio team gezeten van kring rotterdam.

Nu spelen we 2e klasse bond, daarboven zit nog de eerste klasse bond hoofdklasse. We spelen bij de beste 36 teams van Nederland. En waterpolo is niet zo klein als je denk tongue.gif

Naast het trainen in het zwembad hebben we ook 1 keer per week looptraining. 3 avonden per week trainen we in het zwembad en zaterdags spelen we competitie.

Naast waterpolo ben ik regelmatig te vinden op een indoorskibaan. Meestal in Zoetemeer, soms ook in Landgraaf. En natuurlijk lekker op wintersport. Meestal met kerst 14 dagen en in maart nog een lang weekend. Lijkt m best wat om met de jeep naartoe te gaan biggrin.gif

Verder vind ik alle sporten leuk, maakt niet uit wat het is. Sta nog een paar keer per jaar achter een speedboordje op een plank, mountainbike een paar keer per jaar, soms squachen, vanalles dus.

10ws.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu even niks.....

als klein jochie op voetbal gezeten,

kwam al snel erachter dat dat geen sport is (/me zat te veel op de man euh bal)

paar jaar niks bijzonders eigenlijk....toen gaan boksen, behoorlijk serieus.

5 avonden in de week druk mee geweest, en dat ruim tien jaar lang

dat fanatieke heeft me wel m'n rechterschouder gekost sad.gif operaties enzo....dus geen boksen meer voor het egie dan wink.gif na een jaar of 3 niks gedaan te hebben aan sport maar weer bokstraining opgepakt, gewoon rustig aan 40 min. touwtjespringen en daarna rustig stoten op een zak.

maar dat gebeurt nu ook niet meer door rug/nekprobs, komt ook ook wel weer goed duurt alleen even mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind het een sport om om 7 uur 's ochtends zo veel mogelijk mensen in de zeer burgelijke wijk waar ik woon wakker te blaffen met de 4.0 tongue.gif

nu ff serieus: ik doe aan snowboarden, om de maand een lange dag 10:00 tot 17:00 in Neuss (duitsland) en elk jaar 10 dagen in Frankrijk

daarnaast zeil ik zo veel mogelijk en m'n werk is min of meer ook een krachttraining.

verder ben ik niet een type van teamsport (te eigenwijs volgens velen tongue.gif ) en georganiseerde sport is met mijn elke minuut wisselende werkschema niet echt te doen.

het sleutelen aan de Jeep vind ik BTW ook een redelijke sport...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nooit om voetbal gegeven en was bijna elke dag te vinden in het sportfondsenbad in Rotterdam waar ik 6 zwemdiplomas haalden en 3 reddingszwemdiplomas. Nadat ik 2 keer jeugdkampioen van Rotterdam was geworden

moest ik van artsen rustiger aan gaan doen omdat ik als kind de nodige gezondheidsproblemen had overwonnen en wedstrijd sport dorsten ze niet aan dus ging ik op schoonspringen. Ik durf nu niet meer dan gestrekte saltos achterover van de hoge maar voel me in mn element in het water. Heb nog paar jaar gevolleybalt en vond daarna een passie in waterskieen en sneeuwskieen. Heb nog steeds een speedboat maar laat er liever anderen achterhangen. Hoop over een jaartje weer te kunnen skienen als mn benen weer heel zijn van mn autoongeluk op de terugweg van een skievakantie. Heb ook nog 16 jaar aan de schietsport gedaan en hoogste was 30 e op Nederlandse Kampioenschappen kleinkaliber. Ben nadat ik in Giesbeek ging wonen niet meer gaan schieten en mn wapens liggen op het politieburo in Zevenaar te verroesten.

Voordat ik hier woonde hadden we prive schietbanen thuis. ( Enige in Gelderland)

Toen ik in Harskamp woonde , voor sommigen bekend van de Vuurdoop, schoot ik ook grootkaliber op de militaire schietbanen. Ik ga al 17 jaar regelmatig naar de sportschool en doe cardio en krachttraining. Momenteel veel fietsen en been training om te revalideren. Verder is mn vak ook TRAN SPORT

oh en Biljarten doe ik ook graag en en en en en .............. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben begonnen met hockey toen ik nog een klein Mavke was heb daar 2 jaartjes keeper gespeeld totdat we ooit de finale van de regionale kampioenschappen speelde en ik, met voorsprong, ook wel eens in het veld wilde staan. Als keeper heb je niet zo'n gebitsbeschermer in, dus je voelt em al aankomen, ik ren naar voren na de wissel terwijl onze aanvaller uithaalt om die bal een lel te geven..... Resultaat 1 voortand eruit de ander los.

Daarna gaan tennissen, wat ik een jaar of 10 gedaan heb met als hoogtepunt 2e klasse landelijke competitie. Tussendoor nog op judo gezeten tot de rode band. En aan stijldansen gedaan tot zilver (volgens sommige mensen is dat ook een sport huh.gif )

Verder tot 2 jaar geleden iedere winter actief geschaatst en 13 jaar braaf op wintersport geweest naar "Les trois vallees" in Frankrijk.

Op dit moment doe ik wat fitness en regelmatig 2 dimensionale polsoefeneningen met behulp van een glaasje bier/wijn en de momentsleutel wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...