Spring naar bijdragen

Radio Wrangler Tj


wjkuiper
 Share

Recommended Posts

in mijn wrangler tj uit 1997, zit een after market radio, deze hangt in een zelf in elkaar geplakt frame. wat net niet af is, radio wiebelt heen en weer.

 

is er een standaard frame waar een after market radio in kan? of nog mooier, zijn er mensen die een 1,5 dinn radio hebben geplaatst?

 

tevens werkt mijn antenne denk ik niet goed, kan wel 2 zenders ontvangen en dan ook nog met veel storing :mellow:  het gekke van de radio (vind ik) dat die het niet doet als er geen antenne in zit? pakt de radio de aarde via de radio? is dit normaal?

 

had al wat zitten zoeken op het forum, maar kan net niet de antwoorden vinden die ik zoek.

 

misschien hier iemand die kan helpen?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aarde van de antenne zou kunnen, misschien even zoeken in een schema of anders de draden volgen.

Tevens kan het zo zijn dat het een radio is voor de Amerikaanse markt...daar gebruiken de zenders andere frequenties. Vandaar dat je (bijna) niks kan ontvangen.

 

Ik ben op Ebay verschillende frames tegengekomen toen ik nog van plan was een 1,5 din radio in te bouwen.. je zou ook gewoon naar een lokaal hobby-bob-inbouwcentrum kunnen gaan en kijken of ze daar niet zo'n frame hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je radio heeft geen goede massa (min)! Je zegt het net zelf al, de radio werkt niet als de antenne plug er niet inzit. 

De radio pakt nu massa via de antenne plug, dit is niet goed...... 

 

Eerst maar even de bedrading in orde maken lijkt me.

 

Ik ga er voor het gemak vanuit dat de radio goed is, hij werkte in je vorige auto immers ook goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...