MIT1 Geplaatst December 1, 2013 Rapporteren Share Geplaatst December 1, 2013 Goeieavond , heb een grand cherokee van 2002 , waarvan je de kachel ventilator opzet , je geen maximale lucht uitkomt , foutcode zijn 52 en 54 , de blends zijn ok voor mij. Heb wel ondervonden dat als je de knop draait voor boven (voorruit) of beneden ( voeten ) dat het wel werkt maar geen of heel weinig lucht. Weet iemand raad ? Einde raad. Vriendelijke groeten en bedankt op voorhand . Mit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst December 2, 2013 Rapporteren Share Geplaatst December 2, 2013 De Blends zijn OK voor jou zeg je: De foutcodes zeggen het nochtans anders: 52 = AI (Recirc) door travel range too large 54 = Left temperature door travel too large Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meca Geplaatst December 2, 2013 Rapporteren Share Geplaatst December 2, 2013 Heb je al eens naar de klep gezien die de lucht regelt van binnen en buiten, zit achter het handschoenkastje. Als die is afgebroken en op de bodem ligt werkt de luchtstroom ook niet naar behoren. Gr, meca. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meca Geplaatst December 2, 2013 Rapporteren Share Geplaatst December 2, 2013 Of als je een interieur filter hebt, deze aan vervanging toe is, zit rechts onder het ruitenwisserpaneel. Gr, meca. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst December 2, 2013 Rapporteren Share Geplaatst December 2, 2013 de foutcodes wijzen toch op blenddoor troubles... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meca Geplaatst December 2, 2013 Rapporteren Share Geplaatst December 2, 2013 (bewerkt) 52 = AI (Recirc) door travel range too large....denk dat deze die is van de klep die buiten of binnen lucht geeft. Deze... http://blendorstore.com/n Gr, meca. December 2, 2013 bewerkt door meca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst December 3, 2013 Rapporteren Share Geplaatst December 3, 2013 Klopt. Maar die speelt ook wel een rol in de temperatuur regeling. Bij koude motor gaat die dicht, om de binnenlucht zo snel mogelijk op te warmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MIT1 Geplaatst December 3, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 3, 2013 (bewerkt) Vriezige goeiemorgen , bedankt al voor het zoeken naar mijn probleem , hoe kan ik dat allemaal checkken , de linkse en rechtse blazer kant die werken , die binnen/buiten klep kan ik die manueel herzetten ? Hij stuurt wel niet de maximale luchtstroom van de blazer . ???? Bedankt en vriendelijke groeten . mit December 3, 2013 bewerkt door MIT1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MIT1 Geplaatst December 3, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 3, 2013 Vriezige goeiemorgen , bedankt al voor het zoeken naar mijn probleem , hoe kan ik dat allemaal checkken , de linkse en rechtse blazer kant die werken , die binnen/buiten klep kan ik die manueel herzetten ? Bedankt en vriendelijke groeten . mit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst December 3, 2013 Rapporteren Share Geplaatst December 3, 2013 Je zou kunnen die recirc klep vastzetten, best op buitenlucht dus. Dan duurt het iets langer voor ie warme lucht blaast, maar tenminste heb je dan wel luchtstroom. De warm/koud kleppen moet je inspecteren, maar dat kun je alleen maar als je gans de unit openzaagt, zoals er hier op het forum al een paar filmpjes staan. Diezelfde filmpjes kun je ook op youtube vinden, gewoon even zoeken op: Jeep WJ blend doors en je weet direct hoe laat het is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Libero Geplaatst January 8, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2014 Mijn Wj overland 2003 ook foutcode 52 en 56 Rec door en rechts bled door stuk Waar kan ik het beste bestellen om te maken? Heeft iemand al de rec door gemaakt? Zo ja en hoe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst January 8, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2014 Libero, jammer natuurlijk. maar het is te fixen, googel eens op 'Grand cherokee WJ blend door fix' en zoek eens hetzelfde op Youtube. Je vind er heus wel filmpjes en howto's bij de vleet. Ook hier op het forum heb je genoeg info, als je eens de zoekfunctie lanceert. Good luck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Libero Geplaatst February 8, 2014 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2014 Heb een nieuw setje uit engeland via ebay erin gezet volgens instructies werkt weer bedankt Frans! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MIT1 Geplaatst March 9, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 9, 2014 Heb een nieuw setje uit engeland via ebay erin gezet volgens instructies werkt weer bedankt Frans! Dank u voor het zoeken . Was de binnen/buitenklep pollenfilter die kompleet los was. Nog zelfde wagen , heb ik een ander probleem. de ventilator van de verwarming werkt niet meer. Na het meten , heb ik geen stroom op de Blower motor control module . vanwaar komt die stroom doorgestuurd. Heb er stroom op gezet en de ventilator werkt. Komt die van het bedieningspaneel ? vriendelijke groeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris Geplaatst March 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst March 9, 2014 Dank u voor het zoeken . Was de binnen/buitenklep pollenfilter die kompleet los was. Nog zelfde wagen , heb ik een ander probleem. de ventilator van de verwarming werkt niet meer. Na het meten , heb ik geen stroom op de Blower motor control module . vanwaar komt die stroom doorgestuurd. Heb er stroom op gezet en de ventilator werkt. Komt die van het bedieningspaneel ? vriendelijke groeten. Ik denk dat je kachel weerstand kapot is dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MIT1 Geplaatst March 9, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 9, 2014 Ik denk dat je kachel weerstand kapot is dan. Waar kan ik ene vinden ? kan dat paralel ? Dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris Geplaatst March 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst March 9, 2014 Waar het bij een WJ zit weet ik niet, maar bij de ZJ zit ie onder in het kachelhuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst March 10, 2014 Rapporteren Share Geplaatst March 10, 2014 rechts onder bij de voeten van de passagier Kijk goed naar de stekker en de aansluitingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MIT1 Geplaatst March 30, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 30, 2014 (bewerkt) Hallo ,na tijd gevonden te hebben . Is er niemand dat mij kan zeggen of helpen , waar de stroom komt van diene Blower motor control module. Als ik rechtstreeks stroom opzet op die dikke rode draad. dan werkt de ventilator , zelfs met draaiknop voor meer of minder. kan wel een onmiddelijke stroom opzetten , maar is geen proper werk. Heb de zekering na gekeken. Was goed. De zekering is toch vooraan links in de vleugel. Naast de batterij. hopend op iemand die mij kan helpen of een elektrisch schema bezorgen. Vriendelijke groeten . March 30, 2014 bewerkt door MIT1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst March 30, 2014 Rapporteren Share Geplaatst March 30, 2014 Even de FSM downloaden, daar staan alle schema's in..... -klik- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MIT1 Geplaatst March 30, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 30, 2014 Heb het schema gevonden , de + gaat naar zekering 1 in de power distribution center (pdc ) , is dat het zekering doosje vooraan links naast de batterij ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris Geplaatst March 31, 2014 Rapporteren Share Geplaatst March 31, 2014 Ja dat klopt. Maar heb je al een weerstand gehaald? En geplaatst ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MIT1 Geplaatst March 31, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 31, 2014 Ja , veranderd , maar als ik een stroom op de dikke rode draad zet . Werkt alles. zelfs trager of vlugger. ( ventilator ) staat er een relais tussen ? ( tussen de 1 en de rode draad) dus ik denk de draad onderbroken. Maar wel een seriuse weg van de ventilator naar zekering 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MIT1 Geplaatst March 31, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 31, 2014 Niemand raad ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.