Spring naar bijdragen

Kachel Blazer , Verwarming


Recommended Posts

Goeieavond , heb een grand cherokee van 2002 , waarvan je de kachel ventilator opzet , je geen maximale lucht uitkomt , foutcode zijn 52 en 54 , de blends zijn ok voor mij.  Heb wel ondervonden dat als je de knop draait voor boven (voorruit) of beneden ( voeten ) dat het wel werkt maar geen of heel weinig lucht.   Weet iemand raad ?  Einde raad. Vriendelijke groeten en bedankt op voorhand . Mit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriezige goeiemorgen , bedankt al voor het zoeken naar mijn probleem , hoe kan ik dat allemaal checkken , de linkse en rechtse blazer kant die werken , die binnen/buiten klep kan ik die manueel herzetten ? Hij stuurt wel niet de maximale luchtstroom van de blazer .  ????  Bedankt en vriendelijke groeten . mit

bewerkt door MIT1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou kunnen die recirc klep vastzetten, best op buitenlucht dus.

 

Dan duurt het iets langer voor ie warme lucht blaast, maar tenminste heb je dan wel luchtstroom.

 

De warm/koud kleppen moet je inspecteren, maar dat kun je alleen maar als je gans de unit openzaagt, zoals er hier op het forum al een paar filmpjes staan.  Diezelfde filmpjes kun je ook op youtube vinden, gewoon even zoeken op: Jeep WJ blend doors en je weet direct hoe laat het is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Libero, jammer natuurlijk.  maar het is te fixen, googel eens op 'Grand cherokee WJ blend door fix' en zoek eens hetzelfde op Youtube.  Je vind er heus wel filmpjes en howto's bij de vleet.

 

Ook hier op het forum heb je genoeg info, als je eens de zoekfunctie lanceert.

 

Good luck.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
Heb een nieuw setje uit engeland via ebay erin gezet volgens instructies

 

werkt weer bedankt Frans!

Dank u voor het zoeken . Was de binnen/buitenklep pollenfilter die kompleet los was. Nog zelfde wagen , heb ik een ander probleem. de ventilator van de verwarming werkt niet meer. Na het meten , heb ik geen stroom op de Blower motor control module . vanwaar komt die stroom doorgestuurd. Heb er stroom op gezet en de ventilator werkt. Komt die van het bedieningspaneel ?  vriendelijke groeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank u voor het zoeken . Was de binnen/buitenklep pollenfilter die kompleet los was. Nog zelfde wagen , heb ik een ander probleem. de ventilator van de verwarming werkt niet meer. Na het meten , heb ik geen stroom op de Blower motor control module . vanwaar komt die stroom doorgestuurd. Heb er stroom op gezet en de ventilator werkt. Komt die van het bedieningspaneel ?  vriendelijke groeten. 

Ik denk dat je kachel weerstand kapot is dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hallo ,na tijd gevonden te hebben . Is er niemand dat mij kan zeggen of helpen , waar de stroom komt van diene Blower motor control module. Als ik rechtstreeks stroom opzet op die dikke rode draad. dan werkt de ventilator , zelfs met draaiknop voor meer of minder. kan wel een onmiddelijke stroom opzetten , maar is geen proper werk.

  Heb de zekering na gekeken.    Was goed.    De zekering is toch vooraan links in de vleugel.    Naast de batterij.

hopend op iemand die mij kan helpen of een elektrisch schema bezorgen. Vriendelijke groeten . 

bewerkt door MIT1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja , veranderd , maar als ik een stroom op de dikke rode draad zet . Werkt alles. zelfs trager of vlugger. ( ventilator ) staat er een relais tussen ? ( tussen de 1 en de rode draad)  dus ik denk de draad onderbroken. Maar wel een seriuse weg van de ventilator naar zekering 1.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...