Spring naar bijdragen

knipperlichten


jeepierre
 Share

Recommended Posts

Hoi

Mijn knipperlichten doen het wel alleen het volgende als ik richting aangeef dan knipperen de pijltjes maar een keer en daarna gaan ze uit (op het dashboard).

Voorheen bleven ze knipperen maar nu dus niet meer.

Buiten doet alles het gewoon,ik heb de zekering al vervangen,maar is er nog meer b.v een relaistje of zo en waar zit deze en hoe noemen ze deze in de manuel.

Alvast bedankt en de groeten JEEPIERRE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's vreemd, want volgens de schema's die ik heb kunnen vinden zitten die controlelampen bij de lampen aan de voorkant aangesloten!

Maar.... dat zijn de USA schema's, mogelijk dat de lampjes in europa anders aangesloten zijn. Vaak knipperen de lampjes beiden samen, wanneer er naar één zijde richting wordt aangegeven, en is er een apart controlelampje voor de alarmlichten... Hoe het in dat geval aangesloten zit, heb ik nog niet uit kunnen vogelen...

Volgens mij is het één keer knipperen echter een teken dat er een lampje stuk is ( al branden ze bij jou allemaal). Mogelijk een te lage laad- cq accu-spanning?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Ik heb er vandaag nog even naar gekeken was inder daad een lampje die het af en toe niet en dan weer wel deed ik heb ze beide vervangen.Gaat nu volgens mij goed ikzal de accu spanning in de gaten houden.Moeten ze trouwens continu blijven knipperen als je richting aangeeft toen ze uitgingen hoorde je ze wel tikken (apk eis????)

Bedankt greetz JEEPIERRE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je de richtingaanwijzer moet horen, weet ik niet.

Wel is het verplicht dat er een controlelampje op zit, tevens moet een eventueel defect lampje gemeld worden. Bij de meeste auto's gaat de hele boel dan sneller knipperen, maar er zijn ook auto's waarbij het controlelampje dooft of 2x zo snel gaat. Bij jou Jeep dooft hij dus.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, die van mij is sinds gister een beetje gek aan het worden.. hij knippert wel netjes, maar zo af en toe knippert die uit de maat hehe..

enig idee wat dat zou kunnen zijn? Ga morgenmiddag toch ff langs Jeep Service Son om mijn interieur ventilator te laten nakijken want die doet het sinds kort ook helemaal niet meer (zekering is in orde), heb al even andere threads bekeken met betrekking tot de ventilator waar goeie info staat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens snel naar je kachelweerstand deze zal wel op een paar plaatsen geen contact meer maken.

ff op het forum zoeken naar kachelweerstand en daar staat ergens bij hoe en wat te doen om hem eruit te halen oftewel te vervangen maar als je een beetje handig bent kun je hem ook nog wel solderen.

dan doet ie het weer een hele poos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JeePieRo@Aug 16 2005, 19:08

Kijk eens snel naar je kachelweerstand deze zal wel op een paar plaatsen geen contact meer maken.

ff op het forum zoeken naar kachelweerstand en daar staat ergens bij hoe en wat te doen om hem eruit te halen oftewel te vervangen maar als je een beetje handig bent kun je hem ook nog wel solderen.

dan doet ie het weer een hele poos.

<div align="right">

Ik heb ook een keer problemen gehad met de interieur ventilator. Bij mij zat het probleem in het bedieningspaneel van de kachel/ventilator.

bedieningspaneel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...