Spring naar bijdragen

Harmonic Balancer / Vibration Damper Gezocht


Marco Fennema
 Share

Recommended Posts

Ik zoek voor een AMC 360 uit 87 een goede damper ( vier bouts ). Het revisie bedrijf is terecht kritisch. Dus het rubber moet er nog volledig in zitten. Verder heb ik er al drie nieuw binnen gekregen ( Dorman en Omix ). Maar allen hebben een te grote diameter daar waar hij over de kukas geperst moet worden. 1.361 a 1.362 inch is de krukas. Het gat in de damper is iets kleiner, 1.360 inch. De geleverde dampers konden er met de hand op gezet worden en dat is niet goed. Op fora in de VS vind ik deze klacht vaker over de nieuwe Dorman, zo te zien poduceren zij ook voor Omix.

Dus dan liever een goede gebruikte. Mocht je twijfelen voor welk bouwjaar de damper is dan is deze link handig.

http://theamcforum.com/forum/amc-harmonic-vibration-damper-listing_topic38898_page1.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hoi Scoob, heb er 1 uit de VS. Nu 6 dampers liggen. 3 nieuwe die allen te ruim zijn en drie gebruikte waar her rubber eruit komt, maar wel de goede binnendiameter hebben. Uiteindelijk uit de VS de vierde nieuwe van Professional Products gekocht en die past. 1,360 inch binnen diameter. Moet voor de press fit dat hebben. Krukas is 1,3622

Maar, ik heb een haarscheur in een kop dus heb je al pm gestuurd. Gisteren blok ingebouwd en een speldekop bubbeltje zie je opwellen. Zit weer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...