Spring naar bijdragen

Vuldop Tussenbak Loskrijgen


Recommended Posts

De vulplug van mijn tussenbak blijkt zo strak vastgezet dan ik deze niet meer met een inbus los krijg.

De inbus is compleet rond geslagen, en de bout zit nog zo vast als een huis.

Hier nog iemand tips, ook voor een nieuwe plug als deze er toch uit is gekomen?

bewerkt door charlie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ab, bij mij is het niet alleen een plug zoals op de achteras nog wel gebruikt wordt. Het is een binnenzeskant welke in de bak gedraaid zit.

Kan het wel proberen, maar blijf met het feit zitten dat de zeskant ondertussen niet meer sluitend is voor een inbus maar zo goed als rond is geworden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ab, bij mij is het niet alleen een plug zoals op de achteras nog wel gebruikt wordt. Het is een binnenzeskant welke in de bak gedraaid zit.

Kan het wel proberen, maar blijf met het feit zitten dat de zeskant ondertussen niet meer sluitend is voor een inbus maar zo goed als rond is geworden :(

Zaag een bout net achter de kop af zodat nog een stukje van de schroefraad over is. Tik de bout in het rond geworden inbusgat en pik 'm even op een paar puntjes vast met het las apparaat. Sleutel erop... draaien (heet stoken hoeft niet meer na het vastpikken ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...