Spring naar bijdragen

Velgen Grand Cherokee Zj Met Steek 5 X 114,3 16 Inch


JgrCherokee
 Share

Recommended Posts

Ik zoek minimun 2 velgen passend voor een jeep grand cherokee ZJ.

16 inch steek 5 x 114,3. Standaard breedte ( geen brede velgen)

Mogen ijzer of aluminum zijn. Ze hoeven niet proper zijn ( hiermee bedoel ik dat ijzeren mogen veroest zijn, aluminum mogen aangetast zijn door oxidatie, afgebladere lak is geen probleem), Indien er versleten banden op liggen is dit ook geen probleem.

De velgen moeten wel in goede technische staat zijn ( niet krom, platte kanten, deuken enz)

Dit voor een zacht prijsje.

alvast dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogen ijzer of aluminum zijn. Ze hoeven niet proper zijn ( hiermee bedoel ik dat ijzeren mogen veroest zijn, aluminum mogen aangetast zijn door oxidatie, afgebladere lak is geen probleem), Indien er versleten banden op liggen is dit ook geen probleem.

De velgen moeten wel in goede technische staat zijn ( niet krom, platte kanten, deuken enz)

.

Met de versleten banden die erop mogen liggen bedoel ik.

Ik zoek bij voorkeur velgen zonder banden. Als er vesleten op liggen is dit geen probleem.

Ik heb geen banden nodig, het is niet de bedoeling dat indien er een zeer goed stel banden op ligt dat ik deze erbij koop.

Indien de prijs goed is kan ik dit natuurlijk wel overwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek minimun 2 velgen passend voor een jeep grand cherokee ZJ.

16 inch steek 5 x 114,3. Standaard breedte ( geen brede velgen)

Mogen ijzer of aluminum zijn. Ze hoeven niet proper zijn ( hiermee bedoel ik dat ijzeren mogen veroest zijn, aluminum mogen aangetast zijn door oxidatie, afgebladere lak is geen probleem), Indien er versleten banden op liggen is dit ook geen probleem.

De velgen moeten wel in goede technische staat zijn ( niet krom, platte kanten, deuken enz)

Dit voor een zacht prijsje.

alvast dank.

heb nog een complete set van 5 liggen met zgn apk bandjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...