Spring naar bijdragen

Alarm


Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Mijn vrouw blijft problemen hebben met het alarm van onze WJ, Het is niet zo dat het kapot is, maar het zijn gewoon fouten die ze zelf maakt.

Deur openen met sleutel, als ze in de wagen zit afsluiten met de ab. Dat resulteert natuurlijk dat het alarm afgaat.

Heb het al tig keer uitgelegd, maar het wil er maar niet blijven hangen in haar hoofd.

Kan ik het alarm uitschakelen op de

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ EJG

Ik had er bij moeten zeggen dat ze erg blond is in dit soort dingen. Ik stel die vragen ook en daar heeft ze geen antwoord op, daarom ben ik het nu zo zat dat ik het hele zaakje af wil koppelen.

@ Marcel

Had ik ook ingesteld in het begin, maar dat vond ze maar niks, gaf een opgesloten gevoel :frusty: , en zelf drukt ze hem dicht met de ab als ze er in zit.

Ben allang blij dat ze in zon auto durft te rijden, dus dit soort dingen neem ik maar voor lief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het al opgelost, ik heb de stekker eruit getrokken.

Niet uit mijn vrouw, maar uit de sirene.

En nu ik dit zo schrijf dacht ik, kreeg ik mijn vrouw maar zo gemakkelijk stil. B)

Haha, wat een topic. Maaruh, de sirene eruit is prima, maar dan heb je weer dat de auto niet start als ze hem met de ab op slot gooit bij het instappen en voor het starten (startonderbreking)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he das grappig, ik heb zelf het alarm er compleet eruit gegooid en ik dacht dat ik zo vanaf was want ja mijn vrouw rijd ook in de wj :cry: , maar nu gaat het alarm nog steeds af wanner deze met de ab afgesloten wordt en met de sleuutel opgemaakt wordt, hoe haal je hier de stekker uit? :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he das grappig, ik heb zelf het alarm er compleet eruit gegooid en ik dacht dat ik zo vanaf was want ja mijn vrouw rijd ook in de wj :cry: , maar nu gaat het alarm nog steeds af wanner deze met de ab afgesloten wordt en met de sleuutel opgemaakt wordt, hoe haal je hier de stekker uit? :wacko:

Ik heb alleen de stekker van de sirene afgekoppeld. Voor de rest zit alles er nog gewoon in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alleen de stekker van de sirene afgekoppeld. Voor de rest zit alles er nog gewoon in.

yep dat snap ik maar bij mij zit het spookalarm(alles was dacht ik eruit :dry: ) op mijn claxon en die kan niet zomaar losgekoppeld worden want af en toe heb je die wel eens nodig he :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij zit er een standaard fabrieks alarm in en daaraan een extra alarm gekoppeld omdat het originele alarm niet aan de Nederlandse verzekerings eisen voldoet. Dit is denk bij de meeste zo. Heb in het beging toen ik me jeep net had ook regelmatig gehad dat het fabrieks alarm ineens af ging. Dit allemaal na laten lopen en in orde laten maken, nu geen problemen meer met het fabrieks alarm. Waren een paar geoxideerde stekkerverbindingen slechte massa's en dergelijke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...