Spring naar bijdragen

Ra Ra Vraag


Recommended Posts

hallo allemaal ik heb een vraag als ik mijn gc 4.0i start is aanraken en lopen blijft netjes stationair lopen. rij ik ermee weg dan na een paar honderd meter stotteren klappen ongeveer een 2 minuten dan pakt hij weer op loop goed kan ik ermee naar friesland rijden geen probleem echter zet ik hem uit voor enkele minuten weer hetzelfde .heeft aan de computer gehangen om uit te lezen alles in orde ra ra pindakaas wie weet raad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal,

sorrie voor de late reactie maar heb problemen gehad met internet.

ik weet niet wie de bak bier heeft verdiend maar we zijn eruit.

m`n ventje was ff eigenwijs is gaan uitproberen en heeft het gevonden, blijkt dat de katalysator door de vorige eigenaar leeg is gehaald en de lambda sonde die in de katalysator huis zit stuk is nieuwe erin en hij loopt weer als een zonnetje.

nu alleen nog de uitlaatgassen checken anders maar een nieuwe katalysator eronder heeft ie nu de lambda aansluiting in buis gemaakt werkt perfect en mooi geluidje hahahaha

maar alsnog bedankt voor meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aha ! dat had je er niet bijverteld.

katalysator leeghalen, lijkt zo'n Nationale sport geweest te zijn een paar jaar terug...

Nu, in ieder geval blij dat hij terug in orde is.

Maar als je ventje toch handig is kan het nooit kwaad om toch eens het gaskleppenhuis te reinigen hoor, daar zit vaak een hoop zwarte blubber in. Na de reinigingsbeurt zal hij nog rustiger draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...