Spring naar bijdragen

Wj Ligt Te Schudden Als Hij Koud Is!


Recommended Posts

hallo

De motor van mijn jeep grand cherokee 2.7l automaat ligt te schudden nadat ik hem gestart heb.

Als ik hem vervolgens in Drive zet gaat hij gewoon rijden net als iedere andere auto, maar als ik dan gas geef dan reageert de motor heel traag op mijn voet, pas boven de 1500 toeren gaat hij pas trekken.

Voorbeeld: ik stond pas voor een kruispunt en dacht, dat gaat wel, maar moest gewoon achteruit terug omdat ik het niet ging halen. Bijna aanrijding.

Wie weet wat dit kan zijn?

groeten john

Link naar opmerking
Deel via andere websites

p 1685 - Skim Invalid Key - The engine controller has received an invalid key from the SKIM.

p 0340 - Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or Single Sensor) - A rationality error has been detected for loss of camshaft position sensor (no fuel sync). WJ 1999 &' 2000: Check the camshaft target wheel (located on the right side camshaft sprocket) for damage or excessive runout. The runout is very critical for proper camshaft signal input to the JTEC. The lateral runout on the target wheel should not exceed 0.012 inch.

p 0235 - Turbo/Super Charger Boost Sensor A Circuit

p 0100 - Mass or Volume Air Flow Circuit

p 0201 - Injector # 1 Control Circuit - An open or shorted condition detected in control circuit for Injector # 1 or the INJ 1 injector bank.

p 0190 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit

Dat zijn best veel codes, even voor je de betekenissen voor je opgezocht. Ik zou denk ik beginnen met het laatste.

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor de reacties

als hij koud is kan je horen dat hij onregelmatig loopt, je ziet het ook aan de toerenteller.

hoe kan ik de codes resetten?

ik heb namelijk hier en daar een stek,kertje losgehaald, maar. zonder resultaat.

met injector 1 is heel lang doorgereden met kapot branderplaatje, waar nu een. nieuwe onder zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja oke bedankt.

Nu heb ik net nog een keer de accupolen tegen elkaar gehouden, zonder dat de auto gelopen heeft, en opnieuw gekeken en nu heb ik plotseling 7 codes en net nog 4!

p 0560

p 1685

p 0235

p 0201

p 0340

p 0100

p 0190

Ik weet inmiddels wat het allemaal betekend, maar ik vind het vreemd dat als de auto warm is, dat ik er niets aan merk.

Ik denk dat ik verstuiver 1 ga vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de laatste verstuivers moet je inderdaad "eigenlijk" het blok laten zakken.

Wat diverse garages echter nog wel eens doen is een gat in de paravaan boren, en op deze manier die verstuivers eruit trekken.

Naast motor moet volgens mij ook de bak/tussenbak zakken, dus de crossmember los. en Om het blok te laten zakken heb ik begrepen moet je ook de vooras een heel eind laten zakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...