Spring naar bijdragen

onderdelen prijslijst


dree
 Share

Recommended Posts

Originally posted by dree@Jun 27 2005, 15:37

Een nieuw topic starten is niet zo moeilijk, een complete lijst maken is wat anders. Ik begin met :

Wat mag een krukassensor voor een GC ongeveer kosten ?

<div align="right">

Ik ben benieuwd naar die lijst die Dree gaat maken laugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Jun 29 2005, 12:19

krukassensor voor een 4.0i kost ongeveer €85,-

<div align="right">

kijk, dat bedrag wilde ik horen ! Bij BS autoparts hebben ze me ge..... voor 128 euro ex BTW !!!

Nog gevraagd aan Jan Sloot wat de reden was, Hij zei dat 128 euro De NORMALE prijs is bij B&S, maar dat "chrysler' de prijs nog al eens drastisch laat zakken om klanten te lokken. Ja dat snap ik, maar zo'n groot verschil is wel een superstunt ! Ik ga voortaan weer naar de dealer bellen voor onderdelen. En voor Dezperado cool.gif :

een bumpstopper (per stuk) in schroefveer kost 35 euro, een set O-ringen voor oliepomp 3 euro en nog wat, de slang tussen airco en radiateur ca. 130 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm...

De prijs die ik je noemde was van ASP-Eberle in Duitsland..... Normaal gesproken zit er tussen hun en B&S niet zoveel verschil....

Dit is trouwens ook de prijs van de sensor voor de 4.0 liter motor, De sensor voor de 5.2V8 kost in de USA al meer dan 100 dollar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...