Spring naar bijdragen

Stuurhuis Reviseren Of Vervangen


Recommended Posts

Van het stuurhuis ZJ limited 1995 heeft de as waaraan de pitmanarm zit flinke zijwaardse speling,

de pitmanarm is nat dus er zal ook wel wat olie zweten.

Resultaat minder strak sturen en vanuit stilstand wegsturen afwisselend licht / zwaar.

Is het lager en keering makkelijk zelf te vervangen of toch maar ander stuurhuis kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net deze week mijn stuurhuis WJ 1999 laten reviseren door Hydroline. Hij had lekkage aan de onderzijde waardoor er ook vocht binnenin het stuurhuis was gedrongen en voor corrosie had gezorgd, hierdoor stuurde de WJ ook er zwaar vooral de eerste bochten.

Kosten zonder verzendkosten 490,- ex btw.

Ik heb de Jeep vanmiddag opgehaald na onze vakantie en het is echt geweldig. Het sturen is helemaal perfect. Rekening voor de- en montage moet ik nog krijgen dus dat komt er ook nog bij.

Ik heb zelf gekozen voor revisie omdat je het stuurhuis als bijna nieuw terugkrijgt en je dan ook zeker weet dat je voorlopig geen problemen hebt, een tweedehands die niet gereviseerd is blijft ook een gok.

Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor je bericht Roland.

Ik heb een gebruikte gekocht van Boris,

de spullen die ik van hem geleverd krijg zijn altijd ok,

het blijft echter een gebruikt stuurhuis en kans op termijn het probleem terug te krijgen is altijd aanwezig.

De ZJ uit 95 is mijns inziens geen investering van 500 euro ex waard, er zijn namelijk nog wat dingetjes die eraan moeten gebeuren.

succes met je auto en nogmaals bedankt voor je reactie

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...