Spring naar bijdragen

APK keurder of Hulp voor mijn CJ7 '79 in A'doorn


Recommended Posts

Ben op zoek naar garage of hobbyist die mijn CJ7 uit 1979 APK kan/wil keuren in apeldoorn of in de buurt. Breng hem nu naar Amersfoort en dat is me te ver.

Ook zoek ik hulp bij onderhoud, ben zelf wel handig maar kan niet alles.

Apeldoorn of vlakbij zou fijn zijn.

groet,

rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
In Apeldoorn en directe omgeving weet in zo geen APK station. Zelf ga ik daarvoor altijd naar Doetinchem, maar da's ook te ver zeker? tongue.gif

Ik kom dit bericht tegen, en vraag me eveneens af: wie weet er in deze omgeving een geschikt adres voor Jeep-onderhoud (Cherokee, Wrangler) naast de Chrysler-Jeep dealer hier in Apeldoorn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 dingen;

1; ga nooit naar de dealer want ze hebben geen verstand van auto's en zijn schofterig duur + ze belazeren de kluit.

2; tot nu liet ik mijn auto's altijd keuren bij profile aan de zwolsche weg en klein onderhoud kunnen ze ook, goede service en redelijke prijzen

en daarnaast hoor ik hele goede dingen over luuk bosma aan de sleutelbloemstr, goed en goedkoop! maar heb daar zelf nog geen ervaring

succes en laat je ervaringen even weten

gr yury

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en daarnaast hoor ik hele goede dingen over luuk bosma aan de sleutelbloemstr, goed en goedkoop! maar heb daar zelf nog geen ervaring

Sleutelbloemstraat! blink.gif

Da's hier op een steenworp afstand.

Bedankt voor de tip; zal ik onthouden.

De rest ook bedankt trouwens.

Overigens, met de Chrysler-Jeep heb ik geen slechte ervaringen. Goedkoop is wel wat anders, hoewel ze met m'n vorige jeep behoorlijk meedachten (indien reparatie mogelijk was werd daar eerst voor gekozen, ipv klakkeloos vervangen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...