Spring naar bijdragen

23 Oktober JeepAcademy


Ab
 Share

Recommended Posts

Hier ajvast een paar foto's.

Oeps zijn er meer als 50

Maar het was ook voor mij een leuke dag met wat oude bekende.

Foto Album 23-10-2011 made by Rene and Gaby

Moet natuurlijk zijn alvast...ha ha

Veel kijk plezier

En als er een foto in groot formaat gemail moet worden meld dit dan even met het nummer en ik zend hem naar u mail adres

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen dank ik heb het weer met plezier gedaan na 3 jaar niet van de partij te zijn geweest.

Ik zal zeker als jullie het leuk vinden weer zo nu en dan van de partij zijn met de canon.

https://picasaweb.google.com/rene.jeepie/JeepClubWamel23102011?authuser=0&feat=directlink

En nogmaals voor de liefhebbers, mail gerust voor groot formaat file.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gratis af te halen 2 kruiwagens

Echte Wamelse Klei volgt nog meer hangt nog onder de Jeep

Foto kon ik er helaas niet toevoegen wist niet hoe dat moest.

hahaha. Gelukkig was er in Tiel een afspuitplaats want ik kwam op de snelweg niet boven de 60 omdat die alle kanten opstuitende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige gezellige stalende dag gehad.Met dank aan Olaf onze steun en toeverlaat in het terrein. :thumbsup:

Ik kwam net voordat we weggingen erachter dat mijn nummerplaat was gestolen(!) :P .Dus een zoektocht door het hele terrein blijken ze hem te hebben begraven in een putje.Gelukkig wel weer teruggevonden maar wanneer er een auto of 20 overheen is gereden is daar maar weinig meer van over.Dus dan maar in de auto mee in plaats van achterop,heb ik heel de weg geen politieagent gezien wordt ik 500meter voor ons huis staande gehouden.Meneer U heeft geen nummerplaat achterop en dat is wel verplicht(joh duh),ik liet hem de hoop klei zien waar een nummerplaat in zat verborgen toen begreep hij het wel.Gelukkig geen bekeuring!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad topdagje

hulp van Ab en Bart veel leuke proeven gereden

ook 2 x door eigen lier uit uit gekomen eindelijk eens voor me zelf gebruikt

en veel lol en erg veel dikke klei

ook wel relaxed als bijrijder met een top chauffeur aan t stuur.

bedankt JCN

bewerkt door fr-ed
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb het super leuk en gezellig gehad, ik heb een hoop vast gestaan en een beetje brokken gehad,

maar na wat lasreperatie van theo met het gehaalde apparaat van jean-paul was ik weer vlot op de weg, bedankt allemaal.

bewerkt door Menno
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...