Spring naar bijdragen

Niet Starten Wrangler Bwj 90


Frenske
 Share

Recommended Posts

ik heb een probleem met starten.

Afgelopen zondag slaat de auto af bij het overschakelen vande 1 naar de 2.

heb hem proberen te starten maar lukt niet.

Heb hem daarna aangetrokken en loopt dan wel ,maar als ik het gas loslaat slaat hij af.

We hebben een nieuwe bobine geprobeerd maar geen succes.

Wie weet wat ik nog meer kan proberen? hij krijgt genoeg benzine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een paar maanden geleden ook zo'n soort probleem gehad, maar ik heb wel een 2,5L.TBI

Ik heb toen de bobine, verdelerkap en bougie kabels vernieuwd, maar zonder resultaat. De mijne kreeg wel benzine (ook de druk was goed), maar sloeg niet aan.

Na twee dagen studeren, en alle boekwerken te hebben geraadpleegd, kwam ik tot de ontdekking dat de throttle body switch de boosdoener was.

Maar een 4200 heeft een carburateur, en volgens mij geen TBS. Waar je wel nog naar zou kunnen kijken, is of alle vacuüm slangen nog in orde zijn, want deze worden na zoveel jaar 'bros" en gaan daardoor voor problemen zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor al jullie reacties maar ik heb het probleem waarschijnlijk gevonden.

De start motor is kapot .Hij draait wel rond maar slaat niet aan .

Het anker was kapot waardoor hij alle stroom wegpakt en niks meer overblijft voor de bobine en ontsteking.

Als ik de auto aantrok liep hij wel en kon gewoon rijden.

Morgen krijg ik de nieuwe startmotor en zal het uitwijzen of dat zo was.

Als dat niet werkt kan ik nog de hal sensor nog proberen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb afgelopen zondag alle kabels vernieuwd van de ontstekingsmodule tot de bobine en de ontsteking daarna proberen te starten en tot alle verbazing

hij liep. Hellaas tevroeg gejuicht na twee minuten hield hij ermee op.

Maandag heb ik nicoparts gebeld en een complete nieuwe hei ontsteking besteld. Vandaag gemonteeerd met als resultaat lopen als een zonnetje.Dus alles eruit getrokken en alleen nog een onsteking met een geschakelde plus kabel enverder geen elektronische shit meer ertussen.

bedankt voor alle tips en ik hoop dat iemand met deze informatie wat kan.

groeten frenske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...