Spring naar bijdragen

Waar Zijn Ze Te Koop ? Bfg 33X10.5X15 Mud Terrain Km2


Recommended Posts

Ik ben al een poosje aan het zoeken naar een leverancier die betreffende banden kan leveren, maar tot op heden weinig resultaat.

Op het net wordt er geadverteerd voor een prijs van € 156 p/stuk, maar ook deze kan ze niet leveren.

Wie weet een adres waar ze wel te koop zijn ?? :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waar je ergens woont. Als dit een beetje in de buurt van Oss is kun je het wel eens bij mijn banden leverancier proberen.

Hij heeft mij nog nooit teleur gesteld, zowel niet kwa levering als niet kwa prijs.

www.bwc-oss.nl

bewerkt door charlie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ga anders een s kijken in engeland moest laatst nog een set simex hebben in de maat 35x12.5/16 nergens te krijgen in nl b d

in engeland wel na 5 dg op de stoep hadden ook de bf op voorraad

ik had insa turbo's special track 285x75x16 besteld bij paddock in engeland op zaterdag. transportkosten voor 4 stuks totaal e28,90 s'maandags verstuurd en woensdag in huis. en bij banden topic staan nog wat links van engelse 4x4 bandenshops

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, tot op heden niemand kunnen vinden die ze kan leveren, ook Profile niet. Men weet ook geen mogelijke leverdatum. Ik heb nog één adres in Engeland, waarvan ik nog op antwoord wacht.

't is slecht gesteld momenteel met de leverbaarheid van de BFG's..... :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, tot op heden niemand kunnen vinden die ze kan leveren, ook Profile niet. Men weet ook geen mogelijke leverdatum. Ik heb nog één adres in Engeland, waarvan ik nog op antwoord wacht.

't is slecht gesteld momenteel met de leverbaarheid van de BFG's..... :frusty:

Offroadreifen.de, probeer die eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Vandaag laten monteren. Staat een stuk beter !! Nu nog een oplossing zoeken om het reservewiel te plaatsen.

Op de originele drager past het niet lekker en ik ben bang dat de scharnieren van de achterdeur het ook niet lang zulen uithouden.

Het iemand hier een doeltreffende en toch niet te dure oplossing voor ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euromaster in Oostvoorne, op bedrijventerrein de Pinnepot.

Heb een carrier van Bestop gezien, zit op achterdeur en carrosserie bevestigd, allen het juist monteren lijkt me een lastige klus,

gezien de diverse reviews op US-sites. Dus nog even verder zoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...