Spring naar bijdragen

4.7 Galopeerd


Recommended Posts

Bij het starten loopt de motor eerste naar 2500 toeren en loopt dan terug naar 1000 om vervolgens steeds even om hoog te gaan in toeren.

Na 30 seconden loopt hij weer "gewoon"

Als ik na het rijden de auto in Park zet gaat hij ook eerst even omhoog. Wat zou het kunnen zijn ,luchtmassa meter ofzo?

Heb wel het idee dat het iets erger is geworden na het vervangen van me luchtfilter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij het starten loopt de motor eerste naar 2500 toeren en loopt dan terug naar 1000 om vervolgens steeds even om hoog te gaan in toeren.

Na 30 seconden loopt hij weer "gewoon"

Als ik na het rijden de auto in Park zet gaat hij ook eerst even omhoog. Wat zou het kunnen zijn ,luchtmassa meter ofzo?

Heb wel het idee dat het iets erger is geworden na het vervangen van me luchtfilter.

Slangetje ergens los geschoten? waardoor het vacuum verstoort is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je link werkt niet maar ik heb het gevonden op WJjeeps.

Heb net onder de kap gekeken,en zie geen slangetjes los zitten, maar als je gas geeft lijkt het wel of hij valse lucht bij het gasklephuis aanzuigt.

Morgen maar even de boel er afschroeven om te kijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister even me lucht aan zuig gebeuren er af gehaald, en zag dat door dat de carter ontluchting ook op je gas klephuis zit er toch wel veel zwarte aanslag zat.

Dus maar even schoon gemaakt.

Voorals de AIC was erg vies waardoor hij bleef plakken, twee trox schroefjes los gehaald en met rem reiniger schoon gemaakt.

Nu loopt hij weer heel mooi ;)

post-2928-0-61668200-1309370721_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...