Spring naar bijdragen

Youtube Filmpje Plaatsen Met Muziek Van Een Cd


jeepertje
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Na de Jamboree wil ik wat filmpjes op YouTube plaatsen, maar ben hier nog een leek in. Bij mijn eerste filmpje van 14min heb ik muziek toegevoegd van een cd van Bruce Springsteen. Op mijn pc werkt alles perfect, maar nadat ik het op YouTube geplaatst had, kreeg ik volgende mail:

"Je video met de naam '17th European Jeepers Jamboree, Sedan 2011 dag 1 Proloog.wmv' bevat mogelijk inhoud die in het bezit is van of is gelicentieerd door SME. Je hoeft geen actie te ondernemen. Als je echter geïnteresseerd bent in het effect hiervan op je video, ga je naar het gedeelte 'Inhoud-id-overeenkomsten' van je account voor meer informatie. "

Blijkbaar is er een licentieprobleem met de muziek, waardoor mijn film niet wordt weergegeven.

Waar halen jullie de muziek die jullie in films verwerken? Zodat ik dit probleem kan vermijden, aangezien die muziek aanpassen 3 uur tijd kost...

Dank,

Geert

BTW het eerste filmpje, zonder geluid dus, is te vinden op:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg die mail ook altijd

Dear mennojonk,

Your video, knrm hoist oefening menno jonk, may have content that is owned or licensed by SME.

No action is required on your part; however, if you are interested in learning how this affects your video, please visit the Content ID Matches section of your account for more information.

Sincerely,

- The YouTube Team

alleen nooit geen problemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf kan ik dat filmpje nog bekijken, maar anderen blijkbaar niet. Als je de verdere informatie bekijkt kan je zien in welke landen deze niet bekeken kan worden. Met de muziek van Bruce Springsteen zijn het volgende landen (niet verschieten!)

Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola, Anguilla, Antarctica, Antigua and Barbuda, Argentina, Armenia, Australia, Austria, Azerbaijan, Bahamas, Bahrain, Bangladesh, Barbados, Belarus, Belgium, Belize, Benin, Bermuda, Bhutan, Bolivia, Bosnia and Herzegovina, Botswana, Brazil, British Indian Ocean Territory, British Virgin Islands, Brunei, Bulgaria, Burkina Faso, Burundi, Cambodia, Cameroon, Canada, Cape Verde, Cayman Islands, Central African Republic, Chad, Chile, China, Colombia, Comoros, Congo, Congo - Democratic Republic of, Cook Islands, Costa Rica, Cote d'Ivoire, Croatia, Cuba, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Djibouti, Dominica, Dominican Republic, Ecuador, Egypt, El Salvador, Equatorial Guinea, Eritrea, Estonia, Ethiopia, Falkland Islands (Islas Malvinas), Faroe Islands, Fiji, Finland, France, French Guiana, French Polynesia, French Southern Territories, Gabon, Gambia, Georgia, Germany, Ghana, Gibraltar, Greece, Greenland, Grenada, Guadeloupe, Guam, Guatemala, Guinea, Guinea-Bissau, Guyana, Haiti, Holy See (Vatican City State), Honduras, Hong Kong, Hungary, Iceland, India, Indonesia, Iran, Iraq, Ireland, Israel, Italy, Jamaica, Jordan, Kazakhstan, Kenya, Kiribati, Kuwait, Kyrgyzstan, Laos, Latvia, Lebanon, Lesotho, Liberia, Libya, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macao, Macedonia, Madagascar, Malawi, Malaysia, Maldives, Mali, Malta, Marshall Islands, Martinique, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Mexico, Micronesia - Federated States of, Moldova, Monaco, Mongolia, Montserrat, Morocco, Mozambique, Myanmar, Namibia, Nauru, Nepal, Netherlands, Netherlands Antilles, New Caledonia, New Zealand, Nicaragua, Niger, Nigeria, Niue, North Korea, Northern Mariana Islands, Norway, Oman, Pakistan, Palau, Panama, Papua New Guinea, Paraguay, Peru, Philippines, Pitcairn, Poland, Portugal, Puerto Rico, Qatar, Reunion, Romania, Russia, Rwanda, Saint Helena, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Pierre and Miquelon, Saint Vincent and the Grenadines, Samoa, San Marino, Sao Tome and Principe, Saudi Arabia, Senegal, Seychelles, Sierra Leone, Singapore, Slovakia, Slovenia, Solomon Islands, Somalia, South Africa, South Korea, Spain, Sri Lanka, Sudan, Suriname, Swaziland, Sweden, Switzerland, Syria, Taiwan, Tajikistan, Tanzania, Thailand, Timor-Leste, Togo, Tokelau, Tonga, Trinidad and Tobago, Tunisia, Turkey, Turkmenistan, Turks and Caicos Islands, Tuvalu, Uganda, Ukraine, United Arab Emirates, United Kingdom, United States, Uruguay, Uzbekistan, Vanuatu, Venezuela, Vietnam, Wallis and Futuna, West Bank, Western Sahara, Yemen, Zambia, Zimbabwe

Ik vraag me af waar deze dan wel nog bekeken kan worden :o

Heb nu ook een poging gedaan met muziek van Golden Earring, blijkbaar zit daar enkel Duitslang geblokkeerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest er dus iemand zijn die leuke muziek kent die dit probleem niet heeft, graag een reactie ;)

Geert

Je kunt bij youtube kiezen voor "audioswap", dan ben je met een paar minuten klaar. Zelf kies ik voor m'n filmpjes wat vage jaren 80 metal, uitgebracht op kleine labels, gaat meestal goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon op Vimeo.com zetten. Prima kwaliteit. En bovendien geen tijdslimiet. Ik heb daar (nog) geen problemen gehad met de copyright politie.

Uiteraard heb je op Youtube meer bekijks, maar al het is voor het forum of gericht gebruik volstaat dit prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon op Vimeo.com zetten. Prima kwaliteit. En bovendien geen tijdslimiet. Ik heb daar (nog) geen problemen gehad met de copyright politie.

Uiteraard heb je op Youtube meer bekijks, maar al het is voor het forum of gericht gebruik volstaat dit prima.

Bedankt, zal dat zeker eens proberen voor m'n volledige versie van waarschijnlijk zo'n 90min... :D

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

ik krijg ook nog steeds berichten over gebruikte muziek terwijl het gemixt is met het originele geluid en de filmpjes al een paar jaar on line staan..

vroeguh... kon je langere filmpjes plaatsen maar de 10 min van nu is vaak lang genoeg omdat niemand een filmpje van 30 minuten afkijkt.

over deze kreeg ik mail maar het geluid staat er nog op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...