Spring naar bijdragen

Beginnersvragen Nekaf


Recommended Posts

Beste mede jeep fanaten

Na maandenlang de site geraadpleegd te hebben (aangezien ik een nekaf wilde aanschaffen) nu toch besloten te registreren,nu ik de nekaf echt bezit.

Ik ben helemaal nieuw in de jeep wereld en heb vrij weinig verstand van het technische gedeelte.Toch heb ik een aantal vragen die mede nekaf rijders niet of gedeeltelijk konden beantwoorden,en misschien hier wel beantwoord kunnen worden.

hieronder de vragen.

Wat me eerder niet opgevallen was is bij aankomst thuis na de aankoop mij opviel dat de nekaf scheef op de sloffen staat,na controle van de schokdempers besloten nieuwe te monteren,Echter na de montage geen verbetering.Na onderzoek ben ik erachter gekomen dat er 2 verschillende types bladveren onder zitten echter de elips is het zelfde en ook de aantal bladen is het zelfde.Het lijkt alsof de nekaf naar beneden leunt aan 1 kant maar ik denk zelf dat de auto aan 1 kant net omhoog staat aangezien ik een te grote opening tussen de wielkast en band heb ( 18 cm) aan de andere kant is het maar 12 cm.

Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen en of er iets te stellen is aan de bladveren.

Hoop dat deze vraag duidelijk geformuleerd is.

ten tweede mijn uitlaat maakt gigantisch veel kabaal met rijden.Het mooie typische geluid van de hurricane motor word geheel overstemd door de uitlaat.Heb de pakkingen nagekeken vanaf het spruitstuk tot einddemper sommige zijn een beetje poreus,maar lijkt me niet dat hij dan zo´n herrie maakt.

Deze dingen en zeker het eerste baart me veel Zorgen na een toch dure aankoop na 5 jaar sparen.

Hoop dat jullie mij in de goede richting sturen, alvast bedankt,

groeten

onderstaand een foto van de aankoop (de scheve nekaf)

post-6982-0-77169100-1306787637_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites