Spring naar bijdragen

Hydroboost Remmen Toegestaan


Recommended Posts

Is een Hydroboot remsysteem toegestaan voor bij de APK keuring?

Ik zit te denken dit op de CJ te gaan bouwen, maar wil de auto ook in ieder geval APK waardig houden.

Heeft dit systeem trouwens inderdaad zoveel voordelen boven het orginele systeem met de rembekrachtiger, en waar moet je zoal rekening mee houden als je inderdaad over zou stappen op dit systeem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een Hydroboot remsysteem toegestaan voor bij de APK keuring?

Ik zit te denken dit op de CJ te gaan bouwen, maar wil de auto ook in ieder geval APK waardig houden.

Heeft dit systeem trouwens inderdaad zoveel voordelen boven het orginele systeem met de rembekrachtiger, en waar moet je zoal rekening mee houden als je inderdaad over zou stappen op dit systeem?

Hoi Richard,

Waarschijnlijk geen probleem bij APK, Citroen heeft dit systeem al vele jaren. Ook de Chevrolet Astro ( van) heeft een hydroboost remsysteem. Remt beter, zoek eens naar VANCO.

Bij mij staat deze mod ook op de 'wishlist' of things to do.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Charlie,

de K30 pick-up van Chevy heeft op de diesel een standaard hydroboost systeem wat geweldig werkt.

Misschien dat je bij van Dam een 2e hands kunt kopen, moet je wel grote klauwen monteren.

siert.

De hydroboos unit uit een Astro van werkt goed.

De standaard remmen van een CJ7 en een hydro boost will lock 35" tires at will.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...