Spring naar bijdragen

15 Mei Startersdag, Strand Horst


Ab
 Share

Recommended Posts

Ondanks de wat mindere weersvoorspelling, toch een hele mooie dag geweest. Samen met EJG een leuk groepje bij ons gehad in de ochtend uren, en er viel een hoop te leren. Respect voor de dame die samen met haar zoon voor het eerst een terrein indook, wat heeft die dame maar ook zeker haar zoon een hoop "angstige" momenten beleefd... (en wij dus veel veel lol). Al vroeg in de ochtend werd alles met een zeer vlot tempo opgebouwd, goed geregeld allemaal. Helaas zelf wat eerder moeten stoppen met rijden ivm rare geluiden uit, vermoedelijk me diff. <_< Ondanks dat een gezellige middag gehad, leuke mensen leren kennen waarbij weer vollop tips los kwamen. Even zo snel alles weer afgebroken en een heerlijke rit terug. In ons eigen dorp de wrangler voor het terras van de snackbar gezet om nog even stevig te eten. De kids staan te weken onder de douche, en ik lekker koud biertje open getrokken. Iedereen bedankt voor deze fijne dag, en tot de volgende keer!!

Ramon, Karin,

&

Chevy en Chevelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIER!!!!! ;)

Was weer een super gezellig dagje!!!

JCN :thumbsup:

:bye1: Karin & Roland.

en hier staan er ook nog wat: http://www.mijnalbum.nl/Album=XGCT7CWY

foto's zijn ook doorgestuurd naar www.Jeepclub.nl

filmpjes laten nog even op zich wachten, eerst nog even nagenieten van deze gezellige Jeepdag! Bedankt allemaal en tot ziens weer!

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een TOP dag gehad! Jeepclub bedankt voor de geweldige organisatie, en de natjes en droogjes; Marshalls (m.n. Otto en Bart) bedanktvoor de goeie, leuke begeleiding en alle tips. Een heeeele hoop geleerd :) ( vooral waar er nog getrimd moet worden dry.gif ) Heel veel namen en gezichten gezien/gehoord (nu nog zorgen dat alles goed gekoppeld in het lange termijn geheugen opgeslagen gaat worden) en alle jeepers bedankt voor de super gezellige dag. Een impressie van een groepje starters staat hier

bewerkt door Shoveltje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super leuke dag , van de week mijn JK laten verhogen heb deze vandaag mooi kunnen testen .

Wat zeer geslaagd was. Ik stond er van te kijken waar ik nu door en over alles heen kon.

Natuurlijk ook door de uitleg van de marshals.

de organisatie en de marshalls bedankt het was een mooie dag

groetjes green JK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met Bart vandaag een groep van 5 waarvan 4 zwarte jeeps meegenomen.

Voor 3 bestuurders was het de terrein vuurdoop, ging allemaal prima.

Gelijk ook weer een gezicht bij een forumnaam kunnen plaatsen, shoveltje ben benieuwd naar je foto's volgens mij heb je er zat gemaakt.

Ik zelf heb er wel 1 gemaakt vandaag, toen ik met een kudde jeepkids even met het veer naar Zeewolde ben geweest.

15052011299.jpg

Tot de volgende keer :bye1:

bewerkt door Ogdak
Geografisch gecorrigeerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met Bart vandaag een groep van 5 waarvan 4 zwarte jeeps meegenomen.

Voor 3 bestuurders was het de terrein vuurdoop, ging allemaal prima.

Gelijk ook weer een gezicht bij een forumnaam kunnen plaatsen, shoveltje ben benieuwd naar je foto's volgens mij heb je er zat gemaakt.

Ik zelf heb er wel 1 gemaakt vandaag, toen ik met een kudde jeepkids even met het veer naar Terwolde ben geweest.

Tot de volgende keer :bye1:

Jaaaa, vonden ze heel leuk :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met Bart vandaag een groep van 5 waarvan 4 zwarte jeeps meegenomen.

Voor 3 bestuurders was het de terrein vuurdoop, ging allemaal prima.

Gelijk ook weer een gezicht bij een forumnaam kunnen plaatsen, shoveltje ben benieuwd naar je foto's volgens mij heb je er zat gemaakt.

Ik zelf heb er wel 1 gemaakt vandaag, toen ik met een kudde jeepkids even met het veer naar Terwolde ben geweest.

15052011299.jpg

Tot de volgende keer :bye1:

Prachtige foto Otto!

Ook een heerlijke dag gehad, ik hoop dat we samen weer een paar echte die hard jeepers hebben gekweekt B)

Tot snel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...