Spring naar bijdragen

Te Koop Cj7


Bert Mulderij
 Share

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb na een vrij korte periode besloten om weer afstand te doen van mijn Jeep CJ7, ben er achter dat sleutelen toch niet echt mijn ding is en het ontbreekt me ook wat teveel aan tijd.

Mah heb toch al wel lol gehad van het ding dus das ook wat waard, het is geen top auto maar wel een goede auto met zeker een goede motor (80000 km) die door de vorige eigenaar is vervangen, dit is echter niet aantoonbaar.

Ook werken de olie temp en benzinemeter niet hebben het wel gedaan maar vielen laatst zo weg ik denk ergens iets in de bekabeling ook springt ie af en toe uit z'n 2e versnelling.

Verder rijd het ding als de brandweer en zit er nog dik 1,5 jaar apk op.

Heb zelf in Feb 5700 euro betaald bij Hofman plus afleveringskosten, ik vraag zelf 4900 euro, hoef er niet rijk van te worden en wil er nu toch wel graag snel af want ik heb weer wat nieuwe plannen.

Zal binnenkort nog wel even wat detail foto's maken en plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Toch besloten om de cj7 te houden, is toch wel zonde om nu al weer weg te doen plus dat het heerlijk rijden is met dat mooie weer de laatste tijd.

En wat dat sleutelen betreft heb ik besloten om me daar wat meer tijd voor te gunnen het hoeft niet in 1 keer klaar ook heb ik even wat hulp ingeroepen van een expert inzake het stroom gedeelte, deze gaat mij eerdaags nieuwe bekabeling aanleggen, dus wie nog een goede kabelboom heeft liggen ik houd me aanbevolen.

Zelf ben ik nu begonnen met wat roest weg te werken, er kwamen hier en daar wat blaasjes tevoorschijn echter tot dusver nog geen echte rotte plekken kunnen ontdekken dus dat valt tot dusver mee.biggrin.gif

Maar goed met andere woorden dit draadje kan op slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...