Spring naar bijdragen

Veerkracht - Driehoekig zijraampje


Recommended Posts

Hé mannen & dames ...

Een snelle vraag: Het driehoekig zijraampje - venstertje of ruitje voor de belgen zit veel te los. Normaal kan je dit toch in bepaalde standen openzetten. Wel, deze draaien rond hun as als gek.

Heeft iemand een iedee hoe ik deze een beetje kan aanspannen, of moet toch het volledige systeem + zijraampje vervangen worden.

Groeten,

David

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by David vB@May 16 2005, 19:02

Hé mannen & dames ...

Een snelle vraag: Het driehoekig zijraampje - venstertje of ruitje voor de belgen zit veel te los. Normaal kan je dit toch in bepaalde standen openzetten. Wel, deze draaien rond hun as als gek.

Heeft iemand een iedee hoe ik deze een beetje kan aanspannen, of moet toch het volledige systeem + zijraampje vervangen worden.

Groeten,

David

<div align="right">

Op mijn gallery (cherokee90) staat een foto van het ruitje, met gele pijl naar een stelschroef voor het aanspannen van de veer. Of je er makkelijk bij kunt (met bv. lange pijpsleutel of ratel met verlenging) van binnenuit weet ik niet, maar lijkt me wel mogelijk. Het zal even zoeken zijn omdat je niet kunt zien wat je binnen in de deur doet, dus heb geduld wink.gif

gr

Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by David vB@May 18 2005, 19:53

Bedankt Patrick voor je antwoord. Waar kan ik je Gallery vindien met deze foto?

Groeten,

Dave

<div align="right">

rechtsboven op deze pagina staat GALLERY je ziet gelijk de 5 laatste fotos die werden geupload anders ga naar de gallery van Patrick rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...