The Kick Geplaatst April 30, 2011 Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst May 14, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 14, 2011 De jeep is van de week weer terug gekomen van Maasbach. Locker in de vooras zit erin. Schijfremmen achter zitten erop. Maasbach heeft het zo gemaakt dat ik de originele handrem nu kan gebruiken voor de hydrolische handrem SYE zit er weer op met een tijdelijke aandrijfas. Erg kort nu. Nadat de verhoging eronder zit, gaan we weer eens meten voor de nieuwe aandrijfas. Met een beetje geluk kan ik die van de YJ weer pakken. Vandaag verder gegaan met de elektra en het paneel. Is zo goed als af nu. Heb een schakelaar over welke bij de warn kit zat. Als iemand die wil hebben laat het maar weten, is gratis. Nu nog doen : lier er weer op en de verhoging eronder. Morgen eens een beetje test rijden op de Starterdag op Horst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst May 14, 2011 Rapporteren Share Geplaatst May 14, 2011 Ziet er erg netjes uit zo die schakelaar Evert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst May 14, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 14, 2011 Thx. Nog even voor en na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst May 14, 2011 Rapporteren Share Geplaatst May 14, 2011 Mooi hoor, ben benieuwd naar je terrein ervaringen morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
just-a-jeeper Geplaatst May 14, 2011 Rapporteren Share Geplaatst May 14, 2011 Thx. Nog even voor en na. ziet er professioneel uit, netjes gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst May 22, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 22, 2011 Weer weekend, dus weer tijd Vorige week op Horst de TJ kunnen testen. Merkte gelijk dat de verenlift toch wel nodig is , alles loopt aan . De verenlift ga ik niet meer redden voor de Jamboree. Dus gisteren de ACOS opgedraaid om meer hoogte te kijgen voor de wielen. Ook is de lier geplaatst en aangesloten. Ook vorige week op Horst de stabi stang kapot gereden, deze is ook weer gemaakt. Vandaag 2 keer een 12V aansluiting gemaakt in de TJ. Omdat ik het paneel vol met schakelaars heb, had ik geen ruimte meer voor de 12V/ sigarenaansteker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst May 22, 2011 Rapporteren Share Geplaatst May 22, 2011 Ziet er erg netjes uit Ben benieuwd hoe de auto zich houd op de Jamboree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst May 25, 2011 Rapporteren Share Geplaatst May 25, 2011 (bewerkt) Om in de termen te blijven van sommige jeepverkopers Evert. Ziet er mooi uit die stage 1 en 2 May 25, 2011 bewerkt door michel1972 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst June 27, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 27, 2011 Veren en de rest zijn eindelijk binnen. De currie anittock er zaterdag onder gedaan. Zondag wezen rijden. Moet zeggen, vind dit prima te rijden op de snelweg. Ook in het terrein nog geen belemmeringen gezien. Veren gaan eronder na mijn vakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst June 27, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 27, 2011 .......Overigens had ik in een ander topic gevraagd naar goede oplossing vbt extra stroomverbruikers. Ben er nog niet helemaal uit hoe ik het ga doen , dus voorlopig maar met zwevende zekeringen. Ondertussen een fuse box laten komen van Bluesea. Hiermee heb ik alles gelijk zoals ik het wil. Zal hier een mooi plekje voor gaan zoeken. Dus met 1 kabel van 10mm er naar toe , zo blijft alles netjes onder de kap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John-M Geplaatst June 27, 2011 Rapporteren Share Geplaatst June 27, 2011 Ziet er goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst July 26, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 26, 2011 Van de week begonnen met de verhoging. Viel me eigenlijk best wel mee. Alles kwam redelijk goed los. Let niet op de datum van de foto's , heb het idee dat die niet klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst July 26, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 26, 2011 Vandaag de verhoging afgemaakt. Hier voor en na. Zal straks wel betere foto's plaatsen. Kom toch nog wat vreemds tegen. Hel lijkt als dat de jeep uit de veren is en je het stuur omdraaid , dat de stuurstang tegen het bevestigingspunt van de stabi aankomt. Bij normaal rijden op de weg is er geen probleem. Iemand een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst July 26, 2011 Rapporteren Share Geplaatst July 26, 2011 (bewerkt) Kan je geen andere pitman arm er op zetten die minder "dropped" is? Zo te zien is dit ook beter voor de stand van je stuurstang tov de stab. July 26, 2011 bewerkt door Sinjo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst July 26, 2011 Rapporteren Share Geplaatst July 26, 2011 (bewerkt) Of anders mayo en uitjes erbij doen. Heel speciaal. July 26, 2011 bewerkt door Sinjo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst July 26, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 26, 2011 Heb juist deze erop gezet om ruimte te kunnen krijgen. Misschien weer even de originele erop zetten , kijken wat er gebeurd. Maar als de originele erop zit , dan wordt het schanierpunt toch hoger? Lijkt mij dat het elkaar dan nog sneller raakt...... Heb net zitten zoeken op US forums, komt daar vaker voor. Ze hebben het over buigen van de stangen. Ook een mooie oplossing gezien met andere stangen , maar geld is nu even op http://www.4x4xplor.com/U-TURN.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst July 26, 2011 Rapporteren Share Geplaatst July 26, 2011 wat ik gedaan heb, want je hebt volkomen gelijk met je constatering, is het stabi punt verhogen. Vond het niet nodig om links ook te doen, dus is links nu langer dan rechts, maar ja, dat maakt niet uit. succes, siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst July 26, 2011 Rapporteren Share Geplaatst July 26, 2011 heb nog even snel een foto gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst July 27, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 27, 2011 Bedankt voor de foto Siert. Ik had deze oplossing ook al gezien op US fora. Maar zoveel mensen, zoveel meningen. Daar lees ik juist dat dit niet hoeft en een verkeerde opslossing zou zijn. Zelf denk ik dat dit de meest eenvoudige en goedkoopste oplossing is. Heb Currie ook een mail gestuurd en die hebben het over de hoek van de vooras. Ik ga eerst uitlijnen en rijden........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst July 27, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 27, 2011 Zoals beloofd nog wat foto's Voor en na. Kleine flex test. Hoogte onderkant body En past nog gewoon in de garage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst July 27, 2011 Rapporteren Share Geplaatst July 27, 2011 Staat er mooi bij Evert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst July 27, 2011 Rapporteren Share Geplaatst July 27, 2011 Erg netjes geworden. Ben benieuwd hoe hij bevalt in het terrein dadelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst July 27, 2011 Rapporteren Share Geplaatst July 27, 2011 Ziet er goed uit Evert. Hoe rijdt ie op de weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst July 27, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 27, 2011 Op de weg nog niet echt kunnen testen. Morgen wordt de Jeep eerst uitgelijnd. Heb ook een nieuwe (achter) trackbar gekocht,. Is niet echt noodzakelijk, maar dan wordt het net iets mooier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.