Spring naar bijdragen

Advies Over Velgen


kenzo
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een hele tijd geleden gevraagd welke velgen jullie mooier vinden

Nu heb ik het setje velgen van Paul gekocht en ze op mijn jeep gephotoshopt... Kunnen jullie aangeven welke jullie mooier vinden?

Ik zie ze naast elkaar staan maar vind het moeilijk om een keuze te maken... Misschien helpt jullie mening? biggrin.gif

Bedankt alvast

jeepwranglerd.jpg

post-1996-0-01454500-1300301800_thumb.jp

bewerkt door kenzo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die Dick Cepek velgen 10x mooier en baalde enorm dat jij ze te koop aanbood op MP toen ik ze net gekocht had anders had ik ze onmiddelijk van je overgenomen. Snap ook niet waarom je ze wilt verkopen want met zulke velgen zou ik geen moment twijfelen!

Maar inderdaad smaken verschillen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je er een boulevard cruiser van ga maken waarom heb je dan gekozen voor de SS banden? En met wat voor overbrenging ga je rijden met je boulevard cruiser? Met die 36 inch banden heb je een redelijke gearing in je assen nodig. Anders wordt het boulevardcruisen straks meer een vorm van achakelcruisen in je 1 , 2 en 3 want voor de hogere versnellingen heb je niet genoeg power voor het relaxe cruisen.

Doe mij maar die Dick Cepek velgen maar dan helemaal zwart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, heb daar niet voor gekozen... Zijn 35" banden maar vind het gewoon vet uitzien.

En van wie zijn deze banden dan? Ik heb op een jeep 4 banden (36 x 13,5 x r16) op 16 x 8J velgen liggen.

Dat schrijf je namelijk in een ander topic.

Ik had op mijn cherokee eerst 4.10 zitten met 36 inch SS banden. Aan zijn 5 had ik niks en als ik wilde inhalen bij 80 a 90 km per uur moest ik zelf

terug schakelen naar zijn 3 om nog een beetje vaart te maken.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is maar weer het bewijs dat smaken verschillen, ik vind het linkse opsetje mooier en helemaal in het totaal plaatje zoals het daar staat.

Als die linker velgen onder het kopje 'te koop' komen denk ik dat ze snel weg zijn...

bewerkt door Royco
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En van wie zijn deze banden dan? Ik heb op een jeep 4 banden (36 x 13,5 x r16) op 16 x 8J velgen liggen.

Dat schrijf je namelijk in een ander topic.

Ik had op mijn cherokee eerst 4.10 zitten met 36 inch SS banden. Aan zijn 5 had ik niks en als ik wilde inhalen bij 80 a 90 km per uur moest ik zelf

terug schakelen naar zijn 3 om nog een beetje vaart te maken.

Dat zijn de banden van pap... deze zaten er op toen ik de jeep kocht, maar ben daar zeer blij mee (banden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de kleur op de foto,zou ik Rechts nemen.

Op mijn CJ7 heb ik voor de Linker gekozen.

Mede omdat ik dit gewoon een makkelijke velg is om schoon te houden.

En omdat de velg een beetje simpeler is en dat volgens mij beter bij een CJ7 past.

Das mijn mening,hoop dat jij er wat aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...