Spring naar bijdragen

Help Een Virus


jackskes
 Share

Recommended Posts

Goedeavond,

Ik zal mij eerst even voorstellen.

Mijn naam is Jack en in het gewone leven ben ik eigenaar van een reclame bureau. Wij beletteren en decoreren vrachtwagen, opleggers, busjes en andere dingen waar reclame op kan.

Voor mijn vrouw heb ik een aantal jaren geleden een grand cherokee gekocht. Een dikke V8 snort met 5.2 liter heerlijk over de weg. Een aantal weken geleden ben ik uitgenodigd door een landrover club, om een nachtrit mee te rijden... Daar heb ik het kennis gemaakt met het boodschappen beultje van mijn vrouw. Wat ging dat lekker door de drek. Het virus brak uit....ik kan nergens anders meer aan denken dan aan, hoe zou ik daar doorheen kunnen ploegen... Ik wil mijn zakelijke auto eruit gooien en deze verruilen voor een CJ-7 daag alle luxe en comfort.... Zou je een CJ-7 voor dagelijks verkeer kunnen gebruiken? En mag je permanent met 33" banden over de A2 rijden? Ik rijd niet heel veel km. Per jaar.dus het lonkt wel om dit zo te doen. Lastig is het wel om 3 kids er mee te vervoeren. Maar dat zien we nog wel... Stopt dit virus ooit nog? Of kom ik hier nooit meer van af?

Groeten Jack

IMG_0966.JPG

bewerkt door jackskes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo als AB al zegt, een JK. dat is een2 of 4 deurs wrangler. Maar je zou ook aan een TJ kunnen denken. ( TJ is de generatie voor de JK, maar met 2 deuren, makkelijk om om te bouwen voor meer offroad)

JK 4 deurs

154_0807_04_z+jeeping_mounds_off_road_park_sinking_jeep+jk_rubicon.jpg

TJ

1997-jeep-tj-2007_0928-028.jpg

Bij evenementen van de Jeepclub zie je beide Jeepmodellen regelmatig rijden.

bewerkt door Black Moose
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan heerlijk die TJ. Dat valt bij mij al goed in de smaak.. Ik rijd nu metmijn auto ongeveer 1400 meter per dag.. Naar mijn zaak en terug... Zou zelfs een fiets kunnen pakken... Maar dat doen we niet <_<. Ik ga eens rustig kijken naar een TJ...

1400 mtr dageljks.. mmm.. moet net kunnen met één Jeep.. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je geeft zelf al aan dat een fiets pakken niet aan de orde is voor die 1400 meter maar stel die fiets is een jeep renegade. Dan wordt het ineens anders he ;)

http://www.bikemania.biz/JEEP_Renegade_Full_Suspension_24_Speed_Mountain_Bi_p/kent_02676.htm

Ik zeg altijd maar je moet kopen waar je wat mee hebt. Als je een cj7 mooi vindt moet je dat gewoon doen. Tuurlijk rijdt een tj of jk veel fijner als een cj maar het is maar wat jij persoonlijk mooi vindt.

Mijn vader heeft een g-klasse gekocht. Ik vind er niks aan maar ik moet er niet mee rijden. Dus gelijk heeft tie.

Gewoon doen wat je zelf leuk lijkt!

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, een CJ is natuurlijk belasting vrij. Dat is wel super mee genomen.

Een TJ heeft al weer wat meer luxe. En dat is ook wel weer wat. (ik ben natuurlijk de Grand Cherokee gewend).

En dat is natuurlijk wel lekker als je dat gewend bent.

Ik ga weer even verder zoeken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, een CJ is natuurlijk belasting vrij. Dat is wel super mee genomen.

Een TJ heeft al weer wat meer luxe. En dat is ook wel weer wat. (ik ben natuurlijk de Grand Cherokee gewend).

En dat is natuurlijk wel lekker als je dat gewend bent.

Ik ga weer even verder zoeken. ;)

Welkom,ik lees nergens dat je dan de Grand Cherokee weg wil doen.

We hebben hier zelf ook een Grand Cherokee en een CJ7 Grand voor gezin (drie kinderen) en CJ7 voor Pa.

Bij onze situatie lukt het prima en we rijden echt wel een paar kilometertjes.

bewerkt door Reservoir Dogs
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom,ik lees nergens dat je dan de Grand Cherokee weg wil doen.

We hebben hier zelf ook een Grand Cherokee en een CJ7 Grand voor gezin (drie kinderen) en CJ7 voor Pa.

Bij onze situatie lukt het prima en we rijden echt wel een paar kilometertjes.

Ik heb spijt van al mijn auto's die ik weg heb gedaan. De Cherokee ga ik dus nog even lekker houden. Zelfs mijn vrouw is er nu blij mee..

Dit was wel eens anders. Vooral toen de gasveren van de achterklep stuk waren.... En toen ze de klep op haar hoofd kreeg was ze helemaal niet blij met mijn "schatje" hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...