Spring naar bijdragen

Motor Olie


Recommended Posts

Wat is de reden dat je er geen synthetische olie in wil? Ook al is het advies een halfsynthetische olie.

omdat ik die synthetische olie veel te duur vind ...en er is niet bewezen dat het beter is als mineraal olie

al die oude americanen lopen de meeste gewoon op mineral olie ..ik zal niet zeggen de motoren van tegenwoordig

ze proberen je op elke manier geld uit je zakken te kloppen..kijk maar naar de brandstof..je betaald voor de duurdere branstoffen gewoon een dubbeltje meer

terwijl je gewaarschuwd word dat het niks beter is ...of meer km`s je kan rijden

mensen worden graag voor de gek gehouden hier in dit land

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat ik die synthetische olie veel te duur vind ...en er is niet bewezen dat het beter is als mineraal olie

al die oude americanen lopen de meeste gewoon op mineral olie ..ik zal niet zeggen de motoren van tegenwoordig

ze proberen je op elke manier geld uit je zakken te kloppen..kijk maar naar de brandstof..je betaald voor de duurdere branstoffen gewoon een dubbeltje meer

terwijl je gewaarschuwd word dat het niks beter is ...of meer km`s je kan rijden

mensen worden graag voor de gek gehouden hier in dit land

Voor iemand die op de centen zit is het wel vreemd dat je een Jeep rijdt. ;)

...ik zou gewoon de voorgeschreven olie gebruiken, dat is half synthetische volgens mij.

In ieder geval wat er in het boekje of manual staat en dat is zeker niet minerale olie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...