Spring naar bijdragen

Cherokee Gekocht


Recommended Posts

hey guys,,ik heb me vorig jaar al eens voorgesteld...maar had nog geen jeep gekocht :rolleyes: maar vanavond geslaagd en zaterdag ga ik hem ophalen :)

het is een 5.2 uit 96 geworden ,,omdat ik 2 weken geleden zelfstandige geworden ben ..had ik een bedrijfswagen nodig

omdat ik van yanks hou (heb een camaro uit76)wilde ik bij een amerikaan blijven...

ik zocht een k5 blazer maar omdat ik als beginnend ondernemer niet te veel cash uit te geven heb,ben ik voor een alternatief gegaan

ik heb een supergave cherokee 5.2 (jaja een V8) gekocht een groene op grijs kenteken met alle opties

ik wilde eerst een gewone cherokee 4.0 halen maar mijn vrouw vind deze mooier,,jaja die wil er ook in rijden

ik doe zaterdag wel verslag hoe de rit gegaan is....vrouwtje rijd er mee terug :blink: moet er 400 km voor rijden om hem op te halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag opgehaald de jeep...we moesten ervoor naar drachten dus vanochtend om 8 uur weggereden vanuit den bosch

mijn vrouwtje is er mee naar huis gereden...en zei bij thuiskomst..die krijg je niet meer terug haha

loopt geweldig zegt ze ze was alleen de asbak kwijt...die zit er niet in (ouwe eigenaar rookte niet)

dus ff bij de benz pomp een koffiebeker gehaald met water en in de bekerhouder gezet(wek handig zo`n houder)

ff een vraagje,,,ik zag bij thuiskomst dat er een klapraam zit in de achterklep,,,maarrrrr hoe krijg ik die open????

de ouwe eigenaar vertelde dat er vorig jaar een nieuwe verdamper,,en een nieuwe airco pomp in zijn gekomen

de wagen is in nette staat...

alleen jammer dat de op het linker binnen deurpaneel .daar waar je je elleboog op laat rusten ,,zeg maar onder de strook hout

de bekleding los laat

vorige week nieuwe apk met steekproef erop...nog miet zo lang een nieuwe demper,,,er zit een mooie vlakke vloer in .. gas onderbouw

wat vinden jullie van de org radio????

die console tegen de hemel geeft digitaal het een en ander aan en volgens die meter hebben we 9.9 gereden op 200 km volgens mij klinkt het als 1 op 9.9

ik heb er geen manuel bij dus word ff uitpluizen wat het allemaal is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://link.marktplaats.nl/422414125

Weet niet of het iets is, maar denk dat je zo iets bedoeld?

Gr,

yep dat is ie...zou het staan zo`n gril??? zie wel eens zo`n gril in een cherokee

maar heb ff een vraagje...ik heb geen manuel bij mijn jeep...nou zit er een display in mijn hemel met een hoop cijfers

nou vertelde de oude eigenaar dat er ook een kompas inzit...what the hell moet je met een kompas!!!

wat betekenen die verschillende aanduidingen eigenlijk ???wie kan me wat wijzer maken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yep dat is ie...zou het staan zo`n gril??? zie wel eens zo`n gril in een cherokee

maar heb ff een vraagje...ik heb geen manuel bij mijn jeep...nou zit er een display in mijn hemel met een hoop cijfers

nou vertelde de oude eigenaar dat er ook een kompas inzit...what the hell moet je met een kompas!!!

wat betekenen die verschillende aanduidingen eigenlijk ???wie kan me wat wijzer maken :D

Of het staat is een kwestie van wat je zelf mooi vindt,ik heb zelf ook chrome op donkergroene ZJ,als je wil kan ik wel ff een foto sturen.Voor uitleg over je display moet je even wachten tot morgen,maak ik even wat foto's met uitleg erbij.

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die console tegen de hemel geeft digitaal het een en ander aan en volgens die meter hebben we 9.9 gereden op 200 km volgens mij klinkt het als 1 op 9.9

ik heb er geen manuel bij dus word ff uitpluizen wat het allemaal is

Dat zou betekenen dat je 9,9 liter per 100km opstookt. (= 1 op 10,1km)

Dat ga je bij lange na niet halen.

Bij mijn Jeep bleek ook de boordcomputer niet goed te kunnen berekenen wat het verbruik is als je op gas rijdt.

Ga er maar vanuit dat het ergens tussen de 1 op 5 en de 1 op 6,5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het staat is een kwestie van wat je zelf mooi vindt,ik heb zelf ook chrome op donkergroene ZJ,als je wil kan ik wel ff een foto sturen.Voor uitleg over je display moet je even wachten tot morgen,maak ik even wat foto's met uitleg erbij.

:bye1:

gaaf ja..foto zou wel leuk zijn..dan kan ik me der iets meer bij voorstellen.....

over het brandstof gebruik ben ik het wel met jullie eens,,,ik had zelf ook zoiets in gedachten van 1 op 6 a 7 op de snelweg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die console tegen de hemel geeft digitaal het een en ander aan en volgens die meter hebben we 9.9 gereden op 200 km volgens mij klinkt het als 1 op 9.9

ik heb er geen manuel bij dus word ff uitpluizen wat het allemaal is

Zou wel eens 9,9 gallons op 200 Miles kunnen zijn, ofwel ca. 45 liter op 320 km. en dat maakt rond 14-15 liter/100 km.

Toevoeging achteraf: de berekening is he-le-maal fout. Zie de latere correctie.:blink:

bewerkt door Newbe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou wel eens 9,9 gallons op 200 Miles kunnen zijn, ofwel ca. 45 liter op 320 km. en dat maakt rond 14-15 liter/100 km.

Maar dat zou dan betekenen dat ie op US stand staat en niet op europees.

wij halen als we normaal rijden met de jeep op lpg 10 ltr op 100 km.En het bereik met een volle tank (70 ltr) is tussen de 300 en 350 km

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij halen als we normaal rijden met de jeep op lpg 10 ltr op 100 km.En het bereik met een volle tank (70 ltr) is tussen de 300 en 350 km

10ltr per 100km is 1 op 10

350 km op 70 ltr is 1 op 5

met een 5.2 op lpg gaat het nooit beter worden dan 1 op 5 a 1 op 5.5.

bewerkt door ruudvd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, van de amerikaanse maten is voor mij ook maar een gok, maar het maakt het verklaarbaar. Hij heeft zijn vrouw een flinke afstand met een auto laten rijden die ze nog niet kent. Die rijdt dus geen hoge snelheden. Bij een snelheid van rond 100 km./u haal ik die 15 liter wel degelijk met mijn 5.2. Gemiddeld heb is volgens het electronische brein op 4.000 km. iets van 16 liter verbruikt. Maar dan zitten er wel behoorlijk wat korte ritjes bij, ongeveer 800 km. met de caravan door GB.

Het is natuurlijk ook maar hoe het gaspedaal bediend wordt, niet waar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, van de amerikaanse maten is voor mij ook maar een gok, maar het maakt het verklaarbaar. Hij heeft zijn vrouw een flinke afstand met een auto laten rijden die ze nog niet kent. Die rijdt dus geen hoge snelheden. Bij een snelheid van rond 100 km./u haal ik die 15 liter wel degelijk met mijn 5.2. Gemiddeld heb is volgens het electronische brein op 4.000 km. iets van 16 liter verbruikt. Maar dan zitten er wel behoorlijk wat korte ritjes bij, ongeveer 800 km. met de caravan door GB.

Het is natuurlijk ook maar hoe het gaspedaal bediend wordt, niet waar?

is dat op lpg of benzine? op benzine haal ik ruim 1 op 6 (100-110km)

Lees jij je gemiddelde af op de display of is dit aan de hand van wat je tankt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke..ik ga straks tanken...ik heb zaterdag volgetankt (lpg) van drachten naar den bosch gereden (idd vrouw heeft terug gereden) rond 120 constand

daarna nog wat stadsritjes gemaakt ,,,bij elkaar 300 km

ik kijk straks hoeveel liter erin gaat!!!!!

ff een vraag??? er zit bij mij de org radio in met een cd wisselaar ..ik heb zelf een versterker geloof 200 wat met een subwoofer(kist)

kan ik die gewoon aansluiten op die radio?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...