Spring naar bijdragen

Sensor / Informatiepaneel


Recommended Posts

Goedenavond,

Zag net ineens dat ik een soort van sensor bij de voorruit heb zitten, heb er ook een foto van gemaakt. wat doet deze?

en het informatiepaneel is volgens mij stuk, af en toe begint hij te branden maar meestal is hij uit. kan deze makkelijk vervangen worden? en zijn ze te bestellen?

Alvast bedankt

post-5585-0-20477700-1295467487_thumb.jp

informatiepaneel

post-5585-0-83306900-1295467525_thumb.jp

plaats van sensor vlak bij de voorruit

post-5585-0-85600100-1295467560_thumb.jp

close up van sensor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

je "infopanel" kan je op Ebay vinden, er zijn er genoeg. Je kunt er zelfs een vinden van een '97 op Ebay.co.uk. als je naar de stealer gaat betaal je waarschijnlijk net zo veel voor de twee items tezamen als de auto waard is....

Ebay,de is ook nogal goed voor ZJ items, pas daar wel op, sommige tweedehands onderdelen zijn soms erg duur, als je verder zoekt kan je vaak nieuw vinden voor 10 euro extra. De duitser zijn zeer redelijk met verzend kosten en vaak is het binnen 2 dagen in NL.

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Beagle, dat moeten we zeker een keer doen, misschien dat je zelf nog meer mankementen ontdekt aan mijn auto..

Het informatiepaneel werkt nu weer, het stekkertje die de 8 lampjes aanstuurde zat los, nu heb ik weer een verlichte auto met 4 verlichte banden. dus dat scheelt een hele hoop.

Kan ik er dus nu vanuitgaan dat de sensor voor de centrale vergrendeling met afstandsbediening is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Beagle, dat moeten we zeker een keer doen, misschien dat je zelf nog meer mankementen ontdekt aan mijn auto..

Het informatiepaneel werkt nu weer, het stekkertje die de 8 lampjes aanstuurde zat los, nu heb ik weer een verlichte auto met 4 verlichte banden. dus dat scheelt een hele hoop.

Kan ik er dus nu vanuitgaan dat de sensor voor de centrale vergrendeling met afstandsbediening is?

Yep :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...