Spring naar bijdragen

Pcm Piept


Recommended Posts

Ik heb nog niet kunnen horen of de injectoren goed werken. Ik zal het morgen eens proberen met een lampje (of er naar te luisteren).

Ik heb de CPS opnieuw gesoldeert (omdat ik de ronde stekker had. heb nu de platte)

Krijg een vonk dus denk (dacht) dat het goed aangesloten moest zijn.. (kan het daar aan liggen, of zou ik dan geen vonk hebben?)

De CPS zit goed vast. Het vliegwiel is origineel (Motor + Versnellingsbak + tussenbak zijn compleet uit de cherokee gekomen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, heb vonk, origineel en niet los gemaakt vliegwiel...

Injectoren alle 6 opnieuw aangesloten. De 4 cilinder kabelboom uitgebreid met 2 injectoren, maar omdat de volgorde anders is heb ik ze alle 4 opnieuw aangesloten. Mocht de volgorde verkeerd zijn dan zou hij toch wel moeten "willen" aanslaan?

Dus dat je af en toe hoort dat hij wil aanslaan, maar gelijk weer afslaat?

Dan zou ik eens moeten zoeken of ik iets van massa mis...

Lambda sonde kan geen signaal geven dat hij niet moet starten? (is nu niet aangesloten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, heb vonk, origineel en niet los gemaakt vliegwiel...

Injectoren alle 6 opnieuw aangesloten. De 4 cilinder kabelboom uitgebreid met 2 injectoren, maar omdat de volgorde anders is heb ik ze alle 4 opnieuw aangesloten. Mocht de volgorde verkeerd zijn dan zou hij toch wel moeten "willen" aanslaan?

Dus dat je af en toe hoort dat hij wil aanslaan, maar gelijk weer afslaat?

Dan zou ik eens moeten zoeken of ik iets van massa mis...

Lambda sonde kan geen signaal geven dat hij niet moet starten? (is nu niet aangesloten)

Lambda sonde gaat pas wat doen als de motor op bedrijfstemperatuur is.

Je kan met een stroboscoop eens kijken of je ontsteking goed staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt...

Het probleem was dat de brandstofleidingen verkeerd om waren aangesloten... Retour leiding zat op de toevoer leiding en andersom.

allen bedankt voor de hulp!

Groeten Kenzo

Betekent dit nu dat die koopt ????

Ik volg je restauratie al vanaf het begin.

Petje af hoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...