Spring naar bijdragen

Diverse Storingen Elektra


 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb diverse storingen in de elektra van mijn xj:

het rechter achteruitrij licht en rechter remlicht doen het niet. Alle zekeringen zijn goed en de lampjes zijn ook goed. Weet iemand waar ik als eerste zou moeten kijken, voor ik alles voor niks open ga trekken?

Ook heb ik problemen met de CV. Rechts achter gaat met de CV netjes dicht maar niet meer open. Moet ik dus altijd handmatig open maken. Ik heb het al ingespoten met WD40 maar dat helpt niet.

Verder doet de bediening van de ramen het alleen nog maar vanaf de bestuurderskant.

Als iemand hier weet hoe ik deze problemen op kan lossen hoor ik het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle verlichting aan achterzijde XJ zit gestekkerd, links achterin, achter het zijpaneel. Daar kun je dus nog even meten. Bedrading voor rechter achterlicht gaat bovenover de achterklep. ZIt er een aanhangwagen stopcontact gemonteerd? Kijk dan ook even goed naar de aansluitingen, deze kunnen soms erg knutselig zitten (quiklock enz)

Ramen en cv gaan allemaal via linker voorportier. In de (linker)voorstijl zitten twee stekkerblokken (achter de bekleding) waar je kan meten of je wel signaal terug uit de deur krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel, ga ik gelijk even naar kijken. Heb inderdaad een aanhanger stopcontakt en heb vaak dat de lichten van mijn trailer haperen.

Alle verlichting aan achterzijde XJ zit gestekkerd, links achterin, achter het zijpaneel. Daar kun je dus nog even meten. Bedrading voor rechter achterlicht gaat bovenover de achterklep. ZIt er een aanhangwagen stopcontact gemonteerd? Kijk dan ook even goed naar de aansluitingen, deze kunnen soms erg knutselig zitten (quiklock enz)

Ramen en cv gaan allemaal via linker voorportier. In de (linker)voorstijl zitten twee stekkerblokken (achter de bekleding) waar je kan meten of je wel signaal terug uit de deur krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...