Spring naar bijdragen

17Th European Jeepers Jamboree 2011


El Chico
 Share

Recommended Posts

Zijn er hier nog mensen welke maandag gaan rijden, in het geval dit zo is wil ik graag iets afspreken om gezamelijk die kant uit te rijden.

ik heb gehoord van een ejj marshall. als je geen vrijwilliger bent aangesteld. dat ze liever hebben dat je woensdag pas arriveerd. heeft ook iets met de vergunningen te maken.

ps de jeepers die woensdag via de A2 over Maastricht rijden en files bij maastricht wiilen mijden. dan zijn er een paar opties via Belgie de N78 N671 is om maastricht heen. of via Heerlen Aken. en dan richting Luik. deze wegen moet je goed in je achterhoofd houden voor de komende jaren. want ze zijn nu al met werkzaamheden begonnen om de A2 in Maastricht ondergronds aanteleggen daar hebben we de komende 10 jaar nog zeker of langer last van. dit geldt ook voor de terugreis deze 2 opties rij ik ook geregeld met de vrachtwagen

voor meer info a2maastricht.nl

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gehoord van een ejj marshall. als je geen vrijwilliger bent aangesteld. dat ze liever hebben dat je woensdag pas arriveerd. heeft ook iets met de vergunningen te maken.

ps de jeepers die woensdag via de A2 over Maastricht rijden en files bij maastricht wiilen mijden. dan zijn er een paar opties via Belgie de N78 N671 is om maastricht heen. of via Heerlen Aken. en dan richting Luik. deze wegen moet je goed in je achterhoofd houden voor de komende jaren. want ze zijn nu al met werkzaamheden begonnen om de A2 in Maastricht ondergronds aanteleggen daar hebben we de komende 10 jaar nog zeker of langer last van. dit geldt ook voor de terugreis deze 2 opties rij ik ook geregeld met de vrachtwagen

voor meer info a2maastricht.nl

Gelukkig heb ik de organisatie zelf ook gesproken, het was zeker geen probleem om eerder te komen.

Patrick, als je zelf niet naar een event toe gaat, en niet alle informatie kent zeg er dan ook niets over :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heb ik de organisatie zelf ook gesproken, het was zeker geen probleem om eerder te komen.

Patrick, als je zelf niet naar een event toe gaat, en niet alle informatie kent zeg er dan ook niets over :o

deze info heb ik al 2 wkn terug van een Marshall gehoord. maandag of dinsdag al wilden komen. en als ik niks gebroken had. dan was ik ook gekomen. maar helaas is mijn pols nog niet 100% genezen.

hier nog een bewijs dat ik betaald en geannuleerd heb v/w mijn pols. anders was ik wel gekomen

post-1818-0-56742500-1306749519_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, auto gepakt (op de koelkast na, anders moeten we starten met lauw bier). Ik hoop dat de kwartiermakers van Camp Holland een leuk plekje hebben gevonden.

We (Hans Weder, Mieke, Hans v.d. Zee en moi) hopen d.v. in de loop van de middag aan te komen.

Tot morgen! Ik heb er eumeunig zin an!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna klaar, net bezig de dodge aan het inpakken, ruik in toch een weeige lucht.

Kap open , is mijn radiator lek :angry: .

Gelukkig een heel klein gaatje en bovenin, dus stop spul erin en bijgevuld.

Zo maar eens gaan rijden..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas ivm familieomstandigheden al weer thuis. Helaas! Wat een fantatisch festijn is dit. Hulde aan Willem, Jan en al die andere vrijwilligers!

Gisteren geproefd aan het terreinrijden: 200 jeeps op een terrein ter grootte van Spaarnwoude geeft een mooie file. Maar door de strakke organisatie vooral gezellig. En het mooie draagt natuurlijk bij aan de lol.

Vandaag gaat er nog een tandje bij en kunnen de rijders naar verschillende terreinen in de omgeving van Sedan.

Have fun out there en hou het heel!

Ik hoop dat de oude traditie weer een nieuwe traditie wordt en dat er over 2 jaar een editie is. Ik hoop 'm dan helemaal uit te kunnen rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn ook weer thuis, net ff lekker onder de douche geweest weer lekker gegeten, en nu bezig de boel weer op te ruimen..

Was een schitterend weekend, mooi weer mooie routes en schitterende terrein(tjes)

Met een beetje geluk staan de foto´s vanavond nog online!!

:bye1: Karin en Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op de terugreis op de E411 tussen Neufchatau en Namen. is jeepermaatje met een chevyvan zijn autoambulance met een willy erop verloren. en is de autoambulance tegen de vangrail aangebotst. boven wonder heeft autoambulance geen medeweggebruikres geraakt. en zijn er ook geen gewonden gevallen. de autoambulance had lichte schade aan het spatbord en dissel en mocht van de politie niet meer verder rijden. en de willy is ongeschonden gebleven. we hebben nog geprobeerd met ons brabanders clubje om alles mee naar huis te krijgen. maar helaas hebben we hun teleur moeten stellen dat ze ff de anwb moesten bellen. omdat we zelf 2 kapotte jeeps bij ons hadden. maar 2 uurkes terug hebben we telefoontje gekregen. dat de autoambulance geborgen is. en weer onderweg is naar huis toe.

voor de rest was het een goede jamboree. ook al was ik er alleen op za en zo. heb geen onderdelen hoeven te brengen. alleen ff voor taxi gespeeld. omdat een jeeper vrijdag thuis moest zijn voor een familie Feest. daarna heb ik hem teruggebracht naar Sedan toe

post-1818-0-86715400-1307303652_thumb.jp

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...