Spring naar bijdragen

Probleem En Ff Voorstellen


Wimpie0202
 Share

Recommended Posts

Hoi Allemaal

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een XJ uit 1991 en me zoon heeft er 1 van 1992

Nu stuiten we op het zelfde probleem samen namelijk onze dashbord verlichting doet het niet

We hebben de zekeringen nagekeken die zijn in orde

Wie heeft er een idee wat het kan zijn

Gr. Willem wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een XJ uit 1991 en me zoon heeft er 1 van 1992

Nu stuiten we op het zelfde probleem samen namelijk onze dashbord verlichting doet het niet

We hebben de zekeringen nagekeken die zijn in orde

Wie heeft er een idee wat het kan zijn

Gr. Willem wink.gif

Ik had hetzelfde probleem, ook alle zekeringen nagekeken, tot dat ik er achter kwam dat één van de pinnetjes waar de zekering IN gaat rot was, en door schoof naar achteren!

Ik had dat zekeringblok losgehaald, maar daar wordt je redelijk moedeloos van, althans, ik als beginnend autoschroever en nitwit in electra wel. Op de een of andere manier heb ik met veel gerotzooi en vloeken (verstaan ze hier toch nix van :D ) dat lamme pinnetje (dus zeg maar één van de twee lipjes van het vrouwtje) op z'n plek gekregen en de zekering er klem in.

Dus misschien heben jullie hetzelfde euvel.

En welkom natuurlijk!

beide wel de dimmer op max staan? :rolleyes:

En hoe doe je dat dan, waar zit die knop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok ik heb verlichting maar ik denk dat het niet goed is want me binnen verlichting blijft ook branden

wie weet wat dat kan zijn ?

punt 2.

Mijn zoon heeft een XJ uit maart 1992 en heeft een draai knop voor zijn verlichting en ik heb een XJ uit juni 1991 en ik heb een trekknop kan dat?

Gr. Willemwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok ik heb verlichting maar ik denk dat het niet goed is want me binnen verlichting blijft ook branden

wie weet wat dat kan zijn ?

punt 2.

Mijn zoon heeft een XJ uit maart 1992 en heeft een draai knop voor zijn verlichting en ik heb een XJ uit juni 1991 en ik heb een trekknop kan dat?

Gr. Willemwink.gif

1. Dan heb je de knop teveel naar rechts gedraaid. Een klein stukje naar links (door een lichte weerstand heen) en de verlichting gaat uit, verder naar links en de dashboard-verlichting dimt.

2. Dat kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gekke is ik moet naar links draaien om bij dat lichte weerstand te komen en als ik hem uit de weerstand draai gaat mijn dashbordverlicht kompleet uit

En wat gebeurt er dan als je verder door draait? Dan zou de dashboard verlichting helderder moeten worden...

Als dat niet wil lukken zit je aan een nieuwe schakelaar vast. Boris heeft ze meestal wel op de plank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...